اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از گذشت 9 روز از وقوع حادثه

جسد مغنی قلعه‌گنجی در عمق 30 متری خاک مدفون است

با وجود تلاش‌‌های ستاد امداد و نجات شهرستان قلعه‌گنج و نیروهای امدادی، جسد مرد مغنی که 9 روز پیش در زیر آوار مدفون شد، هنوز یافت نشده است.

جسد مغنی قلعه‌گنجی در عمق 30 متری خاک مدفون است

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، 9 روز قبل مرد مغنی از روستای ریگ‌متین از بخش مرکزی قلعه‌گنج برای حفر و لایروبی چاه کشاورزی به عمق 30 متری چاه رفته که بر اثر سستی زمین در زیر آوار مدفون می‌شود و هنوز جسد وی یافت نشده است.

ایوب فلاحی فرماندار قلعه‌گنج امروز در حاشیه بازدید از روند خاکبرداری و تلاش نیروهای امدادی شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این مغنی بر اثر بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی به داخل چاه رفته و بر اثر ریزش آوار مدفون شده است.

وی افزود: بلافاصله ستاد امداد و نجات تشکیل و نهادهای مربوط با تمام توان در تلاش هستند تا بتوانند، جسد وی را از زیر خاک نجات دهند، اما هنوز بعد از گذشت 9 روز این اتفاق حاصل نشده است.

فلاحی گفت: تمام ادوات راه‌سازی و خاکبرداری در سطح شهرستان بسیج شده‌اند و تاکنون با بیش از 400 ساعت کار مداوم و شبانه‌روزی این مهم اتفاق نیفتاده است که طلب کمک و استمداد از شهر‌های همجوار انجام شده است.

به گزارش فارس، حاشیه چاه به قطر 20 متر خاکبرداری شده است و هنوز فعالیت برای نجات جسد این مغنی ادامه دارد.

انتهای پیام/80004/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول