اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مداحان مطرح کشوری

مراسم معنوی مناجات شعبانیه در شهرکرد برگزار می‎شود

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم پرفیض مناجات شعبانیه در هفته پایانی ماه شعبان با حضور مداحان مطرح کشوری در شهرکرد برگزار می‌شود.

مراسم معنوی مناجات شعبانیه در شهرکرد برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی پیش ازظهر امروز در نشست اعضای هیات رزمندگان اسلام با فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد اظهار کرد: هیئت رزمندگان اسلام در استان چهارمحال و بختیاری از سال 72 رسما کار خود را آغاز کرده و با ایجاد هیئت‌های شهرستانی، نوجوانان عاشورایی و پیروان عترت در سطح استان گام‌های بلندی را در راستای ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی برداشته است.

وی افزود: هیئت رزمندگان برای قشرهای مختلف از جمله جوانان و نوجوانان و خواهران، هیئت‌های مستقلی را در سطح کشور ایجاد کرده و با برنامه‌های متنوع معنوی، بسیاری از مردم را جذب برنامه‌های خود کرده است.

توسلی از آغاز به کار هیئت پیروان عترت خواهران شهرکرد خبر داد و گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه میلاد باسعادت منجی عالم بشریت، هیئت پیروان عترت رزمندگان اسلام شهرکرد آغاز بکار کرد.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری در ادامه از برگزاری مراسم پرفیض مناجات شعبانیه در شهرکرد خبر داد و افزود: این مراسم باشکوه در هفته پایانی ماه شعبان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ذکر مناجات و دعا، گفت: دو ماه رجب و شعبان، زمینه را برای ورود به ماه مبارک رمضان برای انسان فراهم می‌سازند.

توسلی ادامه داد: ائمه اطهار (ع)، بزرگان دین مبین اسلام، موسس کبیر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب بر لزوم بهره گیری از مناجات شعبانیه، تأکید بسیار داشتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا، برای اجرای مطلوب این مراسم معنوی در مرکز استان، از مداحان مطرح کشوری، برای قرائت مناجات شعبانیه دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/68001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول