اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم ذوب‌آهن:

در بازی رفت باید کار پاس را یکسره کنیم/ یاوری پیر فوتبال است

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باید در بازی رفت کار را یکسره کنیم تا نتیجه تمرینات و صبر و تحمل یکی دو ماه اخیر خود را بگیریم.

در بازی رفت باید کار پاس را یکسره کنیم/ یاوری پیر فوتبال است

مهدی رجب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دیدار بسیار حساسی را باید در مرحله پلی‌آف برابر تیم پاس همدان برگزار کنیم زیرا یکی از این دو تیم در لیگ برتر باقی مانده و یک تیم حذف می‌شود.

وی با اشاره به دشواری دیدار تیمش برابر پاس همدان تصریح کرد: طبیعی است که در این دیدار دو تیم تا حدودی محتاط باشند زیرا شکست در مجموع دو بازی به منزله عدم راه‌یابی هر کدام از دو تیم به لیگ برتر خواهد بود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه نباید تیم پاس همدان را دست کم بگیریم، تاکید کرد: در مسابقات تک حذفی نباید روی قدرت تیم‌ها حساب کرد زیرا تجربه ثابت کرده که تیم‌های ضعیف‌تر در این مسابقات بهتر نتیجه می‌گیرند.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در کادر فنی ذوب‌آهن گفت: به هر حال نظر باشگاه بود که در این مقطع تغییر بر روی نیمکت تیم ایجاد کند و فکر می‌کنم نیازی به بازگویی دلایل آن وجود نداشته باشد.

رجب‌زاده ادامه داد: یاوری پیر فوتبال است و اصفهانی بودن وی نیز موجب شده تا هم شناخت زیادی از تیم ذوب‌آهن داشته باشد و هم تعصب بالایی به تیم شهرش داشته باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت هواداران و مسئولان استانی تیم ذوب‌آهن در بازی نخست مرحله پلی‌آف بتواند برد دل‌چسبی و بقایش در لیگ برتر را تضمین کند.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول