اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند:

وزارت نفت ملزم به برقی کردن چاه‌های آب کشاورزی شد / رفع مشکل بی‌آبی در روستاهای کشور

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند گفت: تصویب طرحی با موضوع ملزم شدن وزارت نفت به تأمین اعتبار 20 درصدی برای برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی مشکل بی‌آبی را در بسیاری از روستاهای کشور مرتفع می‌کند.

وزارت نفت ملزم به برقی کردن چاه‌های آب کشاورزی شد / رفع مشکل بی‌آبی در روستاهای کشور

نادر فریدونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت: یکی از مشکلات اخیر بسیاری از مناطق کشور خشکسالی مزارع کشاورزی است که با تصویب طرح ملزم شدن وزارت نفت به تأمین اعتبار 20 درصدی برای برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی، این معضل مرتفع شده و زمینه خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی را برای کشور فراهم می‌کند.

وی با بیان این‌که بررسی شفافی که اکنون در مورد بودجه صورت می‌گیرد موجبات بهتر شدن وضعیت اقتصادی کشور را فراهم می‌کند، افزود: با توجهی که از سوی مجلس شورای اسلامی به بخش تولید در تصویب لایحه بودجه صورت گرفته است، رشد اقتصادی در سال‌جاری بی‌شک اتفاق می‌افتد.

فریدونی با بیان این‌که توجه مجلس به تصویب بودجه‌های عمرانی نشان از تلاش این ارگان برای رشد کشور دارد، تصریح کرد: بخش تولید و صنعت از جمله بخش‌هایی هستند که توجه به آن‌ها ضامن رشد اقتصادی کشور و عدم وابستگی به واردات و خروج ارز می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به بررسی مبحث درآمدی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس گفت: توجه به بخش تولید و تصویب طرح‌هایی که مبتنی بر حمایت از صنعت و تولید داخل بوده نشان دهنده وجود وضعیت بهتر برای سال‌جاری است.

وی با اشاره به تصویب نشدن برداشت از صندوق ملی توسعه با هدف احیای بخش صنعت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تنها طرحی که تاکنون در بخش رشد صنعت تصویب نشده همین طرح بوده است.

فریدونی با اشاره به تصویب طرحی با موضوع ملزم شدن وزارت نفت به تأمین اعتبار 20 درصدی برای برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی ادامه داد: با تصویب این طرح مشکل بی‌آبی در بسیاری از روستاهای کشور مرتفع شده و حجم تولیدات کشاورزی به این ترتیب افزایش می‌یابد.

عضو فراکسیون آموزش مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از مشکلات اخیر بسیاری از مناطق کشور، خشکسالی مزارع کشاورزی است که با تصویب این طرح این معضل مرتفع شده و زمینه خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی را برای کشور فراهم می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خوبی از تبعات رشد بخش تولید در کشور مطلع بوده و تمام تلاش خود را برای تصویب چنین طرح‌هایی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/2448/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول