اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم خبر داد

پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات نوسازی به صنایع کوچک قم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: در سه ماهه اول سال‌جاری، هفت واحد صنعتی برای أخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات نوسازی به صنایع کوچک قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، روح‌الله ابراهیمی گفت: در راستای ابلاغ طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به منظور حمایت از صنایع کوچک، شرکت شهرک‌های صنعتی قم اقدام به امضا تفاهمنامه‌هایی با بانک‌های عامل در سطح استان کرد.

وی افزود: بر همین اساس صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی قم از دو طریق نسبت به شناسایی واحدهای متقاضی تسهیلات اقدام می‌کند و پس از بررسی شرایط واحد‌هایی که نیاز به تأمین منابع مالی برای سرمایه در گردش و یا طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع دارند به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های قم عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون بعد از طی مراحل قانونی هفت واحد صنعتی واجد شرایط دریافت وام تشخیص داده شدند که به بانک‌های عامل معرفی شده و در مجموع مبلغی بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.                                                                  

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح نوسازی و تجدید ساختار در سطح صنایع کوچک کمک به نوسازی، احیا و ارتقای بهره‌وری واحدهای صنعتی است.

انتهای پیام/2258/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول