اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی خبر داد

انهدام باند سارقان احشام در خراسان شمالی

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری 6 نفر از سارقان احشام و کشف 25 فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

انهدام باند سارقان احشام در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، قاسمعلی یوسف‌خانی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان‌های تابعه استان و شکایت مالباختگان، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به نحوه سرقت احشام از سوی این سارقان افزود: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که سارقان ابتدا با شناسایی محل نگهداری احشام دیوار مربوطه را سوراخ و با شکستن قفل درب اقدام به سرقت می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو ناامن در بین شهروندان، مأموران اقدامات شناسایی متهمان را به صورت شبانه روزی آغاز کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند یک نفر سارق را به هویت معلوم شناسایی و دستگیر کنند.

یوسفخانی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده بزه انتسابی خود را پذیرفته و به معرفی دو نفر از همدستان خود و سه نفر مال‌خر اعتراف کرد.

وی اظهار کرد: مأموران این پلیس در یک عملیات غافلگیرانه دو نفر از همدستان متهم و سه نفر مال‌خر را شناسایی و دستگیر کردند و موفق به کشف 25 فقره سرقت از متهمان شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند و احشام سرقت شده نیز به مالباختگان تحویل داده شد.

انتهای پیام/63002/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول