اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

هویت ایرانی ‌اسلامی مهم‌ترین ارمغان برای هر جوان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: هویت ایرانی ‌اسلامی مهم‌ترین ارمغان برای هر جوان ایرانی است و باید در راستای کاهش ناامیدی جوانان نسبت به آینده تدبیری در نظر گرفته شود.

هویت ایرانی ‌اسلامی مهم‌ترین ارمغان برای هر جوان است

حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برنامه‌های تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان گفت: جشن بزرگ میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و گردهمایی هیئت‌های مذهبی استان به مناسبت این میلاد و روز جوان در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشن در تاریخ 29 خردادماه سال‌جاری با محوریت بررسی شخصیت حضرت علی‌اکبر(ع) به همراه سخن‌رانی و مداحی از ساعت 16 الی 18 در تالار حسینیه کرمانشاه برگزار می‌شود.

قبادی تصریح کرد: امروزه دور شدن از معارف‌ اسلامی و گرایش به پوچ‌گرایی جوانان ما را تهدید می‌کند که حمایت و تقویت مبانی اعتقادی سدی محکم در برابر این تهدید و تهاجمات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: هویت ایرانی‌اسلامی مهم‌ترین ارمغان برای هر جوان ایرانی است و باید در راستای کاهش ناامیدی جوانان نسبت به آینده تدبیری در نظر گرفته شود تا از گرایشات غیرفرهنگی در برخی از آنان جلوگیری شود.

انتهای پیام/2770/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول