اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 عملیات جداگانه

باند سارقان مسلح در گناوه و دیلم منهدم شد

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر از انهدام باند سارقان مسلح در دو عملیات جداگانه در شهرستان‌های گناوه و دیلم خبر داد.

باند سارقان مسلح در گناوه و دیلم منهدم شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: دو سارق و شرور مسلح فراری به نام‌های «ر،الف» و «الف،غ» با تشکیل باندی مسلحانه در استان‌های بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد اقدام به شرارت، سرقت‌های مسلحانه، تیراندازی، تجاوز به عنف و ایجاد رعب و وحشت می‌کردند.

وی عنوان کرد: پلیس در عملیات‌های متعدد سرشاخه‌ها، رابط ها و مخفیگاه‌های این باند را شناسایی و در موقعیت‌های مختلف مورد کنترل نامحسوس قرار داده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر افزود: باتوجه به سوابق متعدد شرارت‌های مسلحانه این باند، جمع‌آوری اطلاعات و مستندات و کنترل نامحسوس حرکات اعضای باند به صورت گام به گام، هوشمندانه و با هدفمندی صورت گرفت.

وی عنوان کرد: در دو عملیات انتظامی و اطلاعاتی جداگانه و همزمان با اهداف و برنامه مشترک دو سرکرده باند و شش نفر از همدستانشان در شهرهای یاسوج و گناوه دستگیر شدند.

عباس‌زاده در ادامه گفت: افسران اطلاعاتی پلیس استان بوشهر با همکاری عوامل فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، شرور مسلح و فراری (ر،الف) را به همراه پنج نفر از همدستانش به هویت معلوم در شهر یاسوج محاصره و دستگیر کردند.

وی افزود: از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه سلاح گلوله‌زنی، دو قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی بوشهر اظهار داشت: همزمان تیمی دیگر از افسران اطلاعاتی پلیس استان نیز در شهرستان گناوه، شرور و زندانی فراری محکوم به حبس ابد را به نام «الف،غ» معروف به «امیرکلان» و همدستش را دستگیر کردند که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه مهمات مربوطه و یک قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

عباس‌زاده در ادامه، سرقت مسلحانه از دفتر خدمات ارتباطی بندرریگ در سال 88، تعداد هشت فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت خارجی و داخلی در سال های 90 و 91 که به علت قاچاق بودن موتورسیکلت‌های فوق هیچکدام از مالکان در مراجع انتظامی و قضایی اعلام شکایتی نکرده بودند را بخشی از اقدامات مجرمانه این باند برشمرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان این‌که تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی از این مجرمان در پلیس آگاهی استان ادامه دارد، از شهروندان درخواست کرد هرکس از این افراد شکایتی دارد به پلیس آگاهی استان مراجعه کند.

انتهای پیام/66006/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول