اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط نیروی دریایی سپاه

ساخت مسجد و توزیع منبع ذخیره آب در منطقه زلزله‌زده بشاگرد

ساخت مسجد و توزیع منبع ذخیره آب در مناطق محروم و زلزله‌زده بشاگرد به همت نیروی دریایی سپاه آغاز شد.

ساخت مسجد و توزیع منبع ذخیره آب در منطقه زلزله‌زده بشاگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی ندسا در پی وقوع زلزله‌های متعدد در منطقه محروم بشاگرد و وارد آمدن خساراتی به هموطنانمان در این منطقه، نیروی دریایی سپاه از جمله مجموعه‌های فعالی بود که در کنار سایر ارگان‌ها و نهادها به کمک زلزله‌زدگان و آسیب‌دیدگان شتافت.

علاوه بر کمک‌های این نیرو در زمینه امدادرسانی، تاکنون چند محموله اهدایی نیروی دریایی سپاه شامل اقلام و مایحتاج ضروری خانواده‌های محروم و زلزله‌زده، به منطقه ارسال و در بین مردم توزیع شده است.

در مرحله بازسازی واحدهای مسکونی نیز نیروی دریایی سپاه ضمن همکاری و همراهی با سایر نهادهای دست‌اندرکار در امر خدمت‌رسانی به مردم، تهیه و توزیع منابع ذخیره‌ساز آب به ظرفیت  یک هزار و 800 لیتری در میان مردم را بر عهده گرفت و کار احداث یک منبع بزرگ ذخیره‌سازی آب در روستای پوسمن را برای بهره‌برداری ساکنان منطقه در دستور کار خود قرار داد.

همچنین با توجه به تخریب صد‌درصدی مسجد روستای کاهکن در این منطقه، نیروی دریایی سپاه به اهتمام فرماندهی نیرو و فرمانده پایگاه دریایی امامت، کار ساخت یک باب مسجد با کلیه ملزومات فرهنگی و به مساحت بیش از 180 متر مربع  را به پایان رساند و برای بهره‌برداری در اختیار اهالی قرار داد.

انتهای پیام/2310/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول