اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اجرای طرح همای رحمت در کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلیویه و بویراحمد از اجرای طرح همای رحمت توسط اعضای هلال احمر این استان خبر داد.

اجرای طرح همای رحمت در کهگیلویه و بویراحمد

سید ابوالفتح بهنامیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح همای رحمت به منظور یاری رساندن به نیازمندان واقعی در ماه مبارک رمضان توسط جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: یکی از اهداف جمعیت هلال‌احمر بشر دوستی و کمک به محرومان و در اسلام و در قرآن نیز بر آن تأکید شده است.

طرح همای رحمت با تأسی از سیره حضرت علی(ع) اجرایی می‌شود

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با فرارسیدن ماه رمضان و در جهت اهداف والای جمعیت هلال احمر و تأسی از سیره حضرت علی‌(ع) در بخشش، احسان و دستگیری از طبقه محروم جامعه و ایتام و نیازمندان، اجرای طرح همای رحمت آغاز شده است.

بهنامیان خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ترویج سیره علوی و کمک‌رسانی و حمایت از خانواده‌های نیازمند ضمن حفظ کرامت انسانی نیازمندان، در ماه رمضان اجرایی می‌شود که مقدمات لازم برای اجرای این طرح از هم‌اکنون آغاز شده است.

وی افزود: همانند سال‌های گذشته، اهدای سبدهای غذایی به خانوارهای نیازمند و ایتام و برپایی سفره‌های افطاری در ماه مبارک رمضان در سراسر استان انجام خواهد شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ خیرخواهانه و فعالیت‌های عام‌المنفعه و کمک به افراد محروم و بی‌بضاعت را از مهمترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

بهنامیان گفت: این طرح در طول ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود که از هم‌اکنون باید کار فرهنگ‌سازی، تبلیغ و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین صورت گیرد.

وی ابراز داشت: داوطلبان، خیرین، توانمندان و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند کمک‌های نقدی و جنسی خود را به شعب جمعیت هلال‌احمر سراسر استان تحویل دهند.

بهنامیان موادغذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، قند و شکر را از جمله اقلام در نظر گرفته شده برای بسته‌های غذایی طرح همای رحمت عنوان کرد.

انتهای پیام/82001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول