اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام باشگاه ابومسلم خراسان

معرفی سرمربی جدید تیم ابومسلم بر عهده هیئت مدیره باشگاه است

مؤسسه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان اعلام کرد: انتخاب و معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال ابومسلم خراسان از جمله وظایف هیئت مدیره باشگاه «مسلم خراسان‌رضوی» است و نظر کارگروه محترم فوتبال استان، صرفاً یک نظر پیشنهادی است.

معرفی سرمربی جدید تیم ابومسلم بر عهده هیئت مدیره باشگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان، در پی درج مصاحبه سید مهدی غیاثی؛ رئیس کارگروه فوتبال استان مبنی بر اعلام عباس چمنیان به عنوان سرمربی و قاسم زردکانلو به عنوان مدیر تیم، روابط عمومی باشگاه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مساعی کارگروه محترم فوتبال استان و وقت زیادی که برای تحلیل مسائل فنی تیم گذاشتند و سرمربی منتخبی که پیشنهاد دادند، همه و همه برای کمک فنی و مشاوره‌ای به باشگاه تازه تأسیس «مسلم خراسان‌رضوی» است و بنابراین جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

بر این اساس باید در نظر داشت که روال قانونی و طبیعی حاکم بر حرفه باشگاه‌داری حکم می‌کند تصمیمات اصلی در زمینه باشگاه، در هیئت مدیره اخذ و سپس توسط رئیس هیئت عامل و یا سخنگوی باشگاه رسانه‌ای شود.

در این اطلاعیه آمده است: همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام شد، گزینه‌های مربی‌گری تیم فوتبال ابومسلم خراسان در فصل ورزشی پیش رو، آقایان هادی برگی‌زر، عباس چمنیان و اکبر میثاقیان هستند که برنامه فنی دو تن از آنان اخذ و مورد بررسی قرار گرفته و نفر سوم، امروز برنامه خود را به هیئت مدیره باشگاه اعلام می‌‌کند و شانس هر سه نفر برای نشستن روی نیمکت فنی تیم تا اینجا برابر است.

در پایان این اطلاعیه تصریح شده است: ان‌شاءالله در جلسه روز پنجشنبه هیئت مدیره باشگاه، آخرین بررسی‌ها در ارتباط با برنامه‌های فنی اعلام شده از سوی این سه تن صورت گرفته و تصمیم نهایی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی باشگاه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/70001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول