اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

سیاست‌های تشویقی برای توسعه ساخت و سازها ضروری است

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: اتخاذ سیاست‌های تشویقی، برای رونق ساخت و سازها ضروری است.

سیاست‌های تشویقی برای توسعه ساخت و سازها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در جلسه مشترک انجمن انبوه‌سازان مسکن استان به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری، اشتغال و تولید مسکن انبوه، در محل استانداری گلستان اظهار داشت: به منظور توسعه مطلوب جریان ساخت و سازها و رونق آن، لازم است حتما سیاست‌های تشویقی را در نظر بگیریم و به یک توافق جمعی در ساز و کارها و اجرای کارها برسیم.

معاون عمرانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: برای حل مسائل و مشکلات پیش‌رو، به انسجام و هماهنگی‌های بیشتری نیاز است و باید در رفع این موانع، قوانین و مقررات و منافع همگان اعم از مردم، تولیدکننده و دستگاه‌های متولی در نظر گرفته شود.

وی گفت: رفع مشکلات و اخذ تصمیمات بر پایه کار کارشناسی قوی، نیازمند گفتگوهای تخصصی بیشتر است تا بتوانیم به نقطه نظرات مشترک و راه حل‌های کاربردی بیشتر برسیم و بدین‌ طریق از ظرفیت‌های یکدیگر به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

دادبود همچنین تعامل و همکاری، خلاقیت، نوآوری، زیبایی‌شناسی، مستندسازی، دانستن مطالبات روز، ارائه خدمات مشاوره‌ای و همچنین آشنایی با قوانین و فناوری‌های جدید را از مهمترین اولویت‌های تعریف شده برای انجمن انبوه‌سازان دانست و تاکید کرد: اعضای این انجمن به این نکته مهم و اساسی توجه ویژه داشته باشند که مسکن‌های مورد انتظار مردم را احداث کنند و دستگاه‌های متولی نیز در این مسیر موظف هستند در چارچوب ضوابط و مقررات، آنان را مساعدت کنند.

در این جلسه اعضای انجمن انبوه‌سازان در حضور مدیران استانی ذیربط، در فضایی صمیمانه به بحث و گفتگو در خصوص دغدغه‌ها و مشکلات جاری خود با سایر دستگاه‌ها از جمله نظام مهندسی، شهرداری، راه و شهرسازی، دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز پرداختند و مدیران حاضر در جلسه ضمن استماع سخنان آنان، از تعامل و همکاری مجموعه‌های تحت پوشش خود با انبوه‎سازان در چارچوب قوانین و مقررات، اعلام آمادگی کردند.

گفتنی است که انجمن انبوه‌سازان مسکن استان گلستان از سال 1381 تحت نظر اداره کل تعاون، رفاه و امور اجتماعی و با عضویت بیش از 304 نفر انبوه‌ساز در حال حاضر مشغول به انجام فعالیت در زمینه ساخت و سازهای انبوه ساختمانی در بخش مسکن است.

انتهای پیام/2307/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول