اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار بوشهر خبر داد

اجرای طرح روشنایی در سواحل 5 شهر استان بوشهر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ساحل 5 شهر استان شامل بوشهر، خارک، دیلم، گناوه و کنگان با نصب چراغ‌های تلسکوپی روشن می‌شود.

اجرای طرح روشنایی در سواحل 5 شهر استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،شاپور رستمی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت روند اجرایی طرح روشنایی سواحل استان بوشهر اظهار کرد: برای بهره‌مندی بیشتر مردم از ساحل زیبای خلیج فارس به ویژه در فصول گرما، اجرای روشنایی ساحل استان بوشهر در دستور کار شرکت توزیع نیروی برق و شهرداریها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه روشنایی سواحل شهرهای بوشهر، خارک، دیلم ، خارک و گناوه اجراء شده است بیان کرد: این طرح امسال گسترش می‌یابد به‌گونه‌ای که اکنون 8کیلومتر از این سواحل روشن شده است و تا آخر تیرماه نیز 4کیلومتر دیگراز این سواحل روشن می‌شود.

رستمی با بیان اینکه سال 91، 2 میلیارد و 100میلیون تومان از اعتبارات تملک دارایی به خرید و نصب چراغ‌های تلسکوپی در سواحل استان بوشهر اختصاص یافته است افزود: از این میزان اعتبار 900میلیون تومان به شهر بوشهر، 100میلیون به خارک، و مابقی به سه شهر ساحلی کنگان، دیلم و گناوه اختصاص یافت که بخشی از این سواحل روشن شد.

معاون امور عمرانی استانداربوشهرتاکید کرد: در شهر بوشهر از اداره بندر تا کشتیرانی روشنایی ایجاد می‌شود و شهرهای کنگان، گناوه، دیلم و خارک نیز سواحلی که محل تفریح مردم است چراغ‌های تلسکوپی نصب می‌شود.

وی بهره‌مندی بیشتر مردم از ساحل زیبای خلیج فارس به‌ویژه در شب‌ها، افزایش امنیت و آسایش مردم ، بیشتر شدن امکانات تفریحی مردم در شب‌ها با توجه به گرمی هوا در روزها را از جمله اهداف نصب چراغ‌های تلسکوپی در سواحل استان بوشهر اعلام کرد.

وی در ادامه به نصب چراغ در میادین و خیابان‌های پرتردد شهر بوشهر اشاره کرد و گفت: اولویت امسال شهرها در جهت عمران و آبادانی شهرها نصب چراغ تلسکوپی در بلوارها، میادین و سواحل است و 11 میدان در شهر بوشهر تا 20 روز آینده با نصب چراغ‌های تلسکوپی روشنایی آنها چند برابر می‌شود.

رستمی با بیان اینکه نصب چراغ‌های تلسکوپی توسط شهرداری بوشهر انجام می‌شود افزود: میدان‌های انقلاب، ساعت، آزادی، مطهری،بسیج، معلم، رفاه، انتظامی، حر، ریشهر، خیابان لیان و ساحل پارک ریشهر تا 20 روز آینده چراغ‌های تلسکوپی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار همچنین بر توجه به ایجاد روشنایی در کوچه‌ها و خیابانهای بافت قدیم بوشهر تاکید کرد و افزود: شهرداری بوشهر با همکاری شرکت توزیع نیروی موظف است نسبت به اجرای طرح روشنایی این منطقه اقدام کند.

انتهای پیام/66006/ح40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول