اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

10 عضو اصلی و علی البدل شورای اسلامی شهر دیلم انتخاب شدند

فرماندار دیلم گفت: 10 نفر اعضای اصلی و علی البدل شورای اسلامی شهر دیلم در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی انتخاب شدند.

10 عضو اصلی و علی البدل شورای اسلامی شهر دیلم انتخاب شدند

 اسماعیل کاظمی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دیلم اظهار داشت: با پایان یافتن کار شمارش آرا و تایید ستاد انتخابات استان، در چهارمین دوره از انتخابات شورای اسلامی از بین 37 نفر از کاندیداهای شورای شهر دیلم هفت نفر به عنوان اعضای اصلی و سه نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی افزود: فاضل دریانورد با 3 هزار و 527 رای بیشترین آراء را در بین کاندیداهای شورای شهر دیلم به خود اختصاص داد.

فرماندار دیلم دیگر اعضای راه یافته به شورای شهر دیلم را به ترتیب میزان آرا شامل سجاد شیخی با 3 هزار و 198 رای، علیرضا باسروی با 3 هزار و 78 رای، محمود شوشتری با 2 هزار و 916 رای، حسین ایرانی با 2 هزار و 669 رای، محسن ذبیحی با 2 هزار و 656 رای و داریوش رامشی با 2 هزار و 539 رای نفر هفتم معرفی کرد.

کاظمی اضافه کرد: همچنین یدالله حیدری با 2 هزار و 98 رای، عبدالحسین باقرپور با 2 هزار و 4 رای و محمد امین خلیجی با یک هزار و 999 رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر دیلم انتخاب شدند.

وی میزان مشارکت مردم در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کل شهرستان دیلم را 87 درصد عنوان کرد و گفت: مجموع آراء مأخوذه در دو بخش مرکزی و امام حسن 18 هزار و 16 رای بوده است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان دیلم میزان مشارکت در بخش مرکزی را 88 درصد و در بخش امام حسن 81 درصد اعلام کرد.

فرماندار دیلم از خلق حماسه سیاسی بی‌نظیر مردم ولایتمدار شهرستان دیلم در 24 خرداد تشکر و قدردانی کرد و از منتخبان شوراهای اسلامی شهرستان دیلم خواست قدر این مردم شریف و نجیب را بدانند و دین خود را با تلاش و خدمت صادقانه در شورا‌ها به این مردم ادا کنند.

انتهای پیام/66006/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول