اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کاخ سفید: دولت آمریکا عجله‌ای برای جنگ با سوریه ندارد

رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در واکنش به انتقاد جمهوریخواهان از رویکرد واشنگتن در قبال بحران سوریه، تاکید کرد آمریکا عجله‌ای برای جنگ در سوریه ندارد.

کاخ سفید: دولت آمریکا عجله‌ای برای جنگ با سوریه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، درحالیکه جمهوریخواهان آمریکایی با به راه انداختن اتهامات جدید علیه دولت این کشور مدعی اند که دولت آمریکا در کمک به شورشیان سوری و مخالفان «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه کند عمل می کند، «دنیس مک دوناف» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در مصاحبه روز گذشته (یکشنبه) خود با شبکه خبری «سی بی اس»، ضمن دفاع از رویکرد آمریکا در قبال بحران داخلی سوریه، اعلام کرد که دولت واشنگتن عجله‌ای برای جنگ در سوریه ندارد.

مک دوناف در این باره موضع آمریکا در قبال بحران سوریه اعلام کرد: ما باید درباره آنچه به نفع ما است و بهترین نتیجه ای که می‌توانیم بگیریم و همچنین بهایی که می توانیم برای رسیدن به آن جایگاه بپردازیم، نکته سنج باشیم.

رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در ادامه به تهاجم مارس سال 2003 میلادی آمریکا به عراق توسط رئیس جمهور وقت «جرج دبلیو بوش» به بهانه وجود تسلیحات کشتار جمعی در بغداد که بعدها دروغ از آب در آمد، اشاره کرد و گفت که آمریکا دیگر عجله ای برای جنگ ندارد.

این خبر در شرایطی منتشر می شود که دولت «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا در حال بررسی تمام گزینه ها به استثنای اعزام زمینی نظامیان به سوریه به بهانه مدیریت بحران داخلی در این کشور واقع در خاورمیانه است و هفته گذشته نیز مدعی استفاده دولت دمشق از تسلیحات شیمیایی و از جمله گاز سارین علیه نیروهای شورشی در سوریه شد.

این در حالیست که گزارش های مکرری از تلاش غرب و از جمله آمریکا برای تجهیز تسلیحاتی و تامین مالی تروریست های مستقر در سوریه به منظور ناآرام کردن اوضاع این کشور منتشر می شود.

علاوه بر این، منابع خبری سوریه مکررا تاکید کرده اند که گزارش هایی که با محور استفاده دولت دمشق از تسلیحات شیمیایی علیه مخالفان این کشور استفاده می شود، مقدمه چینی برای روزی است که تروریست ها از این تسلیحات علیه مردم سوریه استفاده کنند و طبق معمول جنایات ضد بشری خود را به گردن ارتش سوریه بیندازند و به این ترتیب مقدمه برای مداخله نظامی در سوریه فراهم شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول