اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امین منوچهری:

علی‌رغم میل باطنی نمی‌توانم به سایپا بازگردم

مهاجم پیشین سایپای البرز گفت: متاسفانه علی‌رغم میل باطنی به احتمال فراوان فصل آتی نمی‌توانم به سایپا بازگردم.

علی‌رغم میل باطنی نمی‌توانم به سایپا بازگردم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در ابتدای فصل 91 - 92 بود که امین منوچهری به همراه کریم انصاری‌فرد دو مهاجم جوان و خوش آتیه سایپایی‌ها از این تیم جدا و راهی پایتخت شدند.

اگر چه مقصد هر دو تهران بود، اما منوچهری و انصاری‌فرد سرنوشتی جداگانه پیدا کردند.

انصاری‌فرد لباس سرخپوشان تهرانی را بر تن کرد و منوچهری با استقلال تهران به توافق رسید، اما مهاجم تازه‌ وارد آبی‌پوشان چندان در این تیم دوام نیاورد و نیم فصل به تیم فوتبال نفت پیوست.

منوچهری در این تیم نیز اگر چه عملکردی قابل قبول و تاثیرگذار داشت، اما با پایان فصل از مدیران باشگاه خواست تا با انتقال او موافقت کنند و در همین میان شایعاتی مبنی بر بازگشت وی به کرج و پوشیدن دوباره پیراهن نارنجی سایپا مطرح شد.

* درخواست رسمی سایپا از نفت برای جذب منوچهری

سعید تقی‌زاده سخنگوی باشگاه سایپا و سرپرست تیم فوتبال این باشگاه حدود یک هفته قبل به خبرنگار فارس در کرج گفته بود که "بر اساس قانون و اصول حرفه‌ای به صورت رسمی درخواست خود را برای جذب امین منوچهری به باشگاه نفت ارسال کرده و منتظر پاسخ این باشگاه هستیم."

تقی‌زاده تاکید کرد: "ما خواستار حضور مجدد امین منوچهری در سایپا هستیم، اما با توجه به قراردادی که این بازیکن با باشگاه نفت تهران دارد،‌ باید با نفت مذاکره کنیم و این مذاکره در حال انجام است.

* منوچهری از سایپا دورتر شد

با وجود ارائه این درخواست، امین منوچهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: متاسفانه در مورد مسائلی با باشگاه سایپا به توافق نرسیدیم و علی‌رغم میل باطنی به احتمال فراوان فصل بعد نمی‌توانم دوباره به کرج بازگردم.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل عدم توافق وی با نارنجی‌پوشان کرجی چه بود؟ می‌گوید: من به سایپا و مردم کرج علاقه بسیاری دارم و بارها گفته‌ام که پیشرفتم در فوتبال تا این لحظه را مدیون این تیم هستم.

مهاجم فصل پیش تیم فوتبال نفت تهران افزود: از سوی دیگر روابط بسیار خوبی با بازیکنان و حتی مدیران باشگاه سایپا دارم و دوست‌ داشتم پس از یک فصل دوری دوباره به کرج بازگردم.

منوچهری ادامه داد: در همین رابطه مذاکراتی نیز با مدیران با سایپا داشتم و در این گفت‌وگو‌ها تاکید کردم که با وجود داشتن پیشنهادهایی از چند باشگاه، می‌خواهم دوباره در سایپا حضور یابم.

وی بیان داشت: متاسفانه در مذاکرات به توافق نرسیدیم و به احتمال فراوان حضورم در این باشگاه در فصل آتی عملی نخواهد شد.

مهاجم پیشین استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که آیا با مدیران باشگاه سایپا بر سر مسائل مالی اختلاف پیدا کرده است؟ گفت: زیاد نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم و علاقه‌ای به بیان این مطالب در رسانه‌ها ندارم.

منوچهری متذکر شد: تنها برای روشن شدن ذهن هواداران سایپا و مردم خوب کرج می‌گویم که من با رقم پیشنهادی باشگاه سایپا مشکلی نداشتم و با وجود اینکه پیشنهادهای بیشتری داشتم، باز هم می‌خواستم به کرج بازگردم که متاسفانه به نظر می‌رسد که این امر اتفاق نمی‌افتد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم در آینده شرایطی ایجاد شود که بتوانم دوباره در کرج و برای مردم خوب استان البرز و در باشگاه سایپا بازی کنم.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول