اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس دوچرخه سواری استان قم:

بهترین دوچرخه‌سواران قم برای قهرمانی کشور رکاب می‌زنند

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌‎سواری استان قم از اعزام بهترین‌های حال حاضر این رشته ورزشی به مسابقات دوچرخه‌‎سواری قهرمانی کشور خبر داد.

بهترین دوچرخه‌سواران قم برای قهرمانی کشور رکاب می‌زنند

جعفر مدرسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: از آغاز سال جاری تا کنون دو اعزام به پیکارهای دوچرخه‌‎سواری قهرمانی کشور و همچنین لیگ باشگاه‌های کشور انجام داده‌ایم و ان‌شاءالله سومین اعزام نیز در تیر ماه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد:‌ نخستین اعزام هیئت دوچرخه‌‎سواری استان قم در اردیبهشت ماه به مرحله نخست مسابقات لیگ دوچرخه‌‎سواری باشگاه‌های کشور صورت گرفت و دومین اعزام نیز به رقابت‌های دوچرخه‌‎سواری قهرمانی رده سنی جوانان کشور انجام شد.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌‎سواری استان قم افزود: در حال حاضر چهار دوچرخه‌‎سوار قمی در پیکارهای رده سنی جوانان قهرمانی کشور هستند و از امروز دوشنبه بیست و هفتم خرداد ماه قرار است رقابت‌ خود را برای کسب عناوین برتر کشور با حریفان برگزار کنند.

وی یاد آور شد: میزبان رقابت‌های دوچرخه‌‎سواری قهرمانی رده سنی جوانان کشور بر عهده هیئت دوچرخه‌‎سواری استان مازندران است و این هیئت در شهرستان رامسر از تیم‌ها و رکابزنان شرکت کننده در این مسابقات پذیرایی می‌کند.

مدرسی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بعد از اینکه رکابزنان قمی اعزام شده به مسابقات رده سنی جوانان کشور با دست پر از این پیکارها بازگشتند، دوچرخه‌‎سواران رده‌های سنی امید و بزرگسالان قم که هم اکنون در تمرینات آماده‌سازی به سر می‌برند، راهی مسابقات قهرمانی کشور می‌شوند.

وی با اشاره به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری پیکارهای دوچرخه‌‎سواری قهرمانی رده‌های سنی امید و بزرگسالان کشور اضافه کرد: قرار است بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دوچرخه‌سواری این مسابقات از نخستین روز تیر ماه به میزبانی هیئت دوچرخه‌‎سواری استان آذربایجان غربی به انجام برسد.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌‎سواری استان قم ابراز داشت: بدین ترتیب رکابزنان استان‌های مختلف در مسابقات دوچرخه‌‎سواری قهرمانی امید و بزرگسالان کشور رقابت خود برای کسب عناوین برتر را در مواد گوناگون به میزبانی ارومیه برگزار می‌کنند.

وی عنوان داشت: رکابزنان قمی روز جمعه در حالی راهی این مسابقات می‌شوند که طبق برنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کورسی آقایان در رده سنی بزرگسالان و امید‌ها در رشته جاده از شنبه اول تیر ماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

مدرسی با بیان اینکه قم قطعا نمایندگان خود را به این رقابت‌ها اعزام می‌کند خاطرنشان کرد: البته از سوی فدراسیون دوچرخه‌‌سواری تیم‌های شرکت کننده برای حضور و اعلام آمادگی در این مسابقات حداکثر تا 29 خرداد ماه فرصت دارند، ضمن اینکه این مسابقات در مواد استقامت جاده و تایم تریل انفرادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول