اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه سال جاری صورت می‌گیرد

اعزام کاراته‌کاهای قمی به پیکارهای غرب آسیا

کاراته کاهای قمی بعد از افتخارات متنوعی که در سال قبل در میادین مختلف برون مرزی کسب کردند در آستانه اعزام به پیکارهای قهرمانی غرب آسیا هستند.

اعزام کاراته‌کاهای قمی به پیکارهای غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، البته کاراته کاهای قمی ابتدا باید تلاش کنند در رقابت‌هایی که احتمالا با عنوان انتخابی از سوی فدراسیون کاراته برنامه‌ریزی شده و توسط کادر فنی تیم ملی کاراته برگزار می‌شود، جواز عضویت در تیم ملی را به دست بیاورند.

کاراته قم در سال‌های اخیر همواره در تمام میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی حضور مستمر و دائم داشته و از قضا به موفقیت‌های متعددی نیز دست یافته و حتی در برخی میادین با افتخاراتی که کاراته کاهای قمی کسب کرده‌اند، از اعتبار و حیثیت کاراته کشور دفاع شده است.

بر اساس اعلام رسمی فدراسیون کاراته کشورمان امسال تیم ملی کاراته در تلاش برای کسب مدال در اوزان مختلف در مسابقات غرب آسیا شرکت می‌کند و بدین ترتیب کاراته کاهای کشورمان در هر دو بخش مردان و بانوان خود را آماده این پیکارها خواهند کرد.

کمتر از سه ماه دیگر به زمان آغاز پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا باقی مانده و تیم‌های ملی مردان و زنان کاراته کشورمان در شرایطی خود را مهیای شرکت در دومین دوره این مسابقات می‌کنند که قرار است کشور اردن از تیم‌ها و نفرات شرکت کننده از کشورهای مختلف پذیرایی و میزبانی کند.

دومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی غرب آسیا در تابستان سالی جاری و دقیقا از یازدهم تا شانزدهم شهریور ماه به میزبانی شهر امان پایتخت اردن برگزار خواهد شد و به همین منظور فدراسیون غرب آسیا دعوتنامه مسابقات را برای فدراسیون‌های عضو ارسال کرده که بر این اساس تیم‌های ملی مردان و زنان ایران در این پیکارها حضور خواهند یافت.

با توجه به اینکه در مسابقات امسال کاراته غرب آسیا، رقابت‌های بخش بانوان نیز برای نخستین بار برگزار می‌شود، در بخش بانوان به غیر از کاتای تیمی که تمام کشورها در آن حضور می‌یابند، کشورمان نیز مجاز به حضور چهار نماینده در این بخش است.

این در حالی است که در بخش مردان نیز با توجه به اینکه بخشی از مسابقات در قالب رقابت‌های بخش کاتای تیمی با حضور نمایندگان تمام کشورها برگزار می‌شود، کاراته کاهای کشورمان قصد حضوری پرفروغ در این دوره را دارند.

رقابت‌های غرب آسیا با ششمین مرحله لیگ جهانی که روزهای هفدهم و هجدهم شهریور ماه در ترکیه برگزار می‌شود فاصله زمانی اندکی دارد و به همین منظور در فدراسیون کاراته به زودی نشستی بین اعضای این فدراسیون با کادر فنی تیم ملی برگزار می‌شود تا علاوه بر مشخص کردن ترکیب اعزامی به این دو رویداد طوری برنامه‌ریزی شود تا کاراته کشورمان در اردن و ترکیه نتایج خوبی به دست بیاورد.

این در شرایطی است که موفقیت و قهرمانی در رقابت‌های غرب آسیا می‌تواند آغازی برای کسب نتایج درخشان در مسابقات آسیایی باشد زیرا بلافاصله بعد از مسابقات غرب آسیا و پیکارهای لیگ جهانی، کاراته کاهای کشورمان راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا در امارات می‌شوند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول