اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 48 ساعت گذشته

12 نفر در اراک بر اثر وقوع تصادف کشته و زخمی شدند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشته و مجروح شدن 12 نفر بر اثر حوادث رانندگی در این استان طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

12 نفر در اراک بر اثر وقوع تصادف کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، مهدی حسنی اظهار داشت: این حوادث بر اثر وقوع چهار فقره تصادف در 48 ساعت گذشته در محورهای مختلف این استان به وقوع پیوست. 

وی تصریح کرد: براثر واژگونی یک دستگاه خودرو تیبا در محور تفرش یکی از سرنشینان در حین انتقال به بیمارستان فوت و دو سرنشین دیگر مصدوم شدند، همچنین در محور قدیم ساوه- همدان نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید، یکی از سرنشینان فوت و سه سرنشین دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

حسنی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون ولوو با کامیون ماک در محور قدیم ساوه- تهران هر دو راننده مجروح و سرنشین کامیون ولوو در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: بر اثر واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در محور اراک- فراهان نیز یکی از سرنشینان این خودور فوت و یک نفر دیگر مجروح و به بیمارستان انتقال یافت.

به گفته وی، کارشناسان پلیس‌راه این استان علت وقوع این حوادث را توجه نکردن به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه، خواب آلودگی و خستگی راننده گزارش کرده‌اند.

انتهای پیام/87001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول