اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌بر اثر تصادف اتوبوس با تریلر رخ داد

تصادف خونین در هشتگرد/ 19 نفر کشته و مجروح شدند

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: واژگونی اتوبوس در محدوده هشتگرد از توابع شهرستان کرج 2 کشته و 17 مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف خونین در هشتگرد/ 19 نفر کشته و مجروح شدند

آرش رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: این حادثه در بامداد امروز رخ داد که متاسفانه بر اثر آن دو نفر از سرنشینان اتوبوس جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: این حادثه در یکی از راه‌های محدوده هشتگرد و زمانی رخ داد که اتوبوس با یک دستگاه تریلر برخورد و از جاده منحرف شد و پس از آن با واژگون شدن، خسارات زیادی بر جای گذاشت.

معاون مرکز کنترل حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز افزود: پس از تماس با این مرکز تعداد پنج آمبولانس به محل اعزام و تمام مجروحان حادثه که اکثر آنها از سرنشینان اتوبوس بودند به مراکز درمانی در شهرستان کرج و هشتگرد منتقل شدند.

به گفته رحمتی، هم‌اکنون حال مصدومان رو به بهبود است، اما دو نفر از حادثه‌دیدگان در دم جان سپردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: متاسفانه در هفته گذشته ما حوادث رانندگی دلخراشی در استان داشتیم که از جمله آنها می‌توان به واژگونی یک دستگاه خودرو 206 در جاده چالوس اشاره کرد که بر اثر این حادثه سه نفر از سرنشینان خودروی فوق به شدت مجروح شدند.

معاون مرکز کنترل حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز افزود: ماموران این مرکز آمادگی کامل برای ارائه خدمات امدادی و پزشکی دارند، اما امیدواریم از این دست حوادث دلخراش کمتر در استان البرز شاهد باشیم.

انتهای پیام/‌2302/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول