اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام:

حضور حماسی مردم ایلام در انتخابات تحسین‌برانگیز است

امام جمعه و استاندار ایلام در پیام مشترکی اعلام کردند که حضور حماسی مردم ایلام در 24 خردادماه تحسین‌برانگیز بود.

حضور حماسی مردم ایلام در انتخابات تحسین‌برانگیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از پیام آیت‌الله محمدنقی لطفی امام جمعه ایلام و محمود عباس‌زاده استاندار ایلام آمده است: حضور مسئولانه مردم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مهم‌ترین و اثرگذارترین مؤلفه توسعه، پیشرفت و از سوی دیگر محصول فرهنگ توسعه‌یافته است.

این پیام مشترک می‌افزاید: خلق حماسه سیاسی توسط مردم، بی‌شک امنیت و سلامت نظام سیاسی و منافع ملی را ضمانت و بیمه می‌کند و صد البته انتخابات بارزترین و گویاترین تجلی حضور مسئولانه یک ملت در عرصه تعیین سرنوشت است.

این پیام ادامه می‌دهد: ملت ایران در 24 خرداد در راستای تحقق فرمایش راهبردی مقام معظم رهبری با خلق حماسه سیاسی یک بار دیگر عزم جدی عمومی و بصیرت واقعی و هوشمندی خود را نشان داد.

این پیام خاطرنشان می‌کند: البته مشارکت بالاتر از میانگین مشارکت کشور توسط مردم استان ایلام حاکی از بینش و احساس مسئولیت وسیع‌تر در این دیار است که ریشه در باورهای دینی و نهادینه شدن ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

این پیام اضافه می‌کند: ضمن سپاسگزاری به درگاه حضرت احدیت برای نعمت ولایت فقیه که با هدایت‌های راهبردی خود زمینه‌های گردش نخبگان در مدیریت کلان کشور را فراهم می‌کنند، وظیفه خود می‌دانیم که از اهتمام جدی ملت ایران به‌ویژه مردم صبور و با معرفت ایلام در خلق حماسه سیاسی تقدیر و تشکر کنیم.

این پیام ادامه می‌دهد: کسب فرصت خدمتگزاری به منتخبان مردم در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و همچنین منتخب مردم ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را تبریک عرض می‌کنیم.

امام جمعه و استاندار ایلام در پایان این پیام برای منتخبان و مسئولان برای توسعه، پیگیری مطالبات مردم و اجرای منویات رهبری آرزوی توفیق کردند.

انتهای پیام/2246/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول