اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت‌احوال استان قم خبر داد

کاهش 4 درصدی ولادت در قم نسبت به سال گذشته

مدیرکل ثبت‌احوال استان قم گفت: در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تعداد یک‌هزار و 702 واقعه ولادت در استان قم به ثبت رسیده است که نسبت به اردیبهشت سال گذشته چهار درصد کاهش داشته است.

کاهش 4 درصدی ولادت در قم نسبت به سال گذشته

ولی‌الله عسکری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به این‌که در اردیبهشت‌ماه سال 92 تعداد یک‌هزار و 702 واقعه ولادت در استان قم به ثبت رسیده است، اظهار داشت: این تعداد نسبت به اردیبهشت‌ماه سال گذشته چهار درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: از این تعداد ولادت ثبتی 904 پسر و 798 دختر متولد شده‌اند.

مدیرکل ثبت‌احوال استان قم با تأکید بر این‌که در اردیبهشت‌ماه امسال تعداد 402 مورد وفات در استان قم به ثبت رسیده است، عنوان کرد: این تعداد فوت نسبت به اردیبهشت‌ماه سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان قم خاطرنشان کرد: از این تعداد فوت 241 نفر مرد و 161 نفر زن بودند.

عسکری با اشاره به این‌که در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری 809 واقعه ازدواج در استان قم به ثبت رسیده است،‌ عنوان کرد: همچنین در همین ماه تعداد 300 واقعه طلاق در استان قم ثبت شده است.

وی با تأکید بر این‌که در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری نام فاطمه با فراوانی 121 مورد بیشترین آمار ثبت اسامی دختر را داشته است، خاطرنشان کرد: نام امیر علی با فراوانی 66 مورد پرطرفدارترین نام انتخابی پسر در استان قم بوده است.

انتهای پیام/78008/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول