اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سمنان:

اعضای شورای شهر سمنان معرفی شدند

فرماندار شهرستان سمنان گفت: با پایان شمارش آرای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان، اسامی 11 عضو شورای شهر سمنان اعلام شد.

اعضای شورای شهر سمنان معرفی شدند

حسن سعدالدین دقایقی پیش در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار کرد: با پایان شمارش آرای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان سمنان، اسامی 11 نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی‏البدل شورای شهر سمنان اعلام شد.

وی تصریح کرد: براین اساس، رمضان حیدریان با 12 هزار و 678 رأی، مجید نظری با 12 هزار و 237 رأی و محمدهادی عموزاده با 12 هزار و 30 رأی به ترتیب در جایگاه‏های اول تا سوم ایستادند. 

فرماندار شهرستان سمنان ادامه داد: نیره قادری با 10 هزار و 787 رأی، سیدکاظم شجاعی با 9 هزار و 963 رأی، عباس آلبویه با 9 هزار و 580 رأی، صدیقه‏بیگم شجاعی با 9 هزار  و 390 رأی و محمد طاهریان با 7 هزار و 518 رأی به عنوان دیگر عضوهای اصلی شورای شهر سمنان معرفی شدند. 

سعدالدین افزود: همچنین علی همتی با 8 هزار و 74 رأی، محمدعلی غریبشائیان با 7 هزار و 636 رأی و احمد اخلاقی با 7 هزار و 577 رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر سمنان به مدت چهار سال برگزیده و انتخاب شدند. 

وی یادآور شد: همچنین با پایان شمارش آرای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان، اسامی پنج عضو علی‏البدل شورای شهر سمنان هم اعلام شد. 

فرماندار شهرستان سمنان افزود: براین اساس، عباس قادری با 7 هزار و 338 رأی، جواد عالمی با 7 هزار و 315 رأی، حسین عزالدین با 7 هزار و 303 رأی، ابوالقاسم فخاریان با 6 هزار و 960 رأی و بیژن روحانی با 6 هزار و 886 رأی به عنوان پنج عضو علی‏البدل شورای شهر سمنان معرفی شدند. 

استان سمنان دارای 19 شهر بوده که شهر‌های سمنان و شاهرود با جمعیت بالای 100 هزار نفر، دارای 11 نفر عضو اصلی شوراهای اسلامی شهر خواهند بود. 

انتهای پیام/2249/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول