اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنای استان اصفهان:

بحثی در مورد ماندن و رفتن من نشده/ بار هیئت شنا روی زمین نمانده

سرپرست هیئت شنای استان اصفهان گفت: بحثی در مورد ماندن یا رفتن من از هیئت شنا نشده اما در این مدت نیز نگذاشته‌ایم بار هیئت روی زمین بماند.

بحثی در مورد ماندن و رفتن من نشده/ بار هیئت شنا روی زمین نمانده

حمید شب انگیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هنوز بحثی درباره انتخابات مجمع نشده و در این باره باید از اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون شنا سئوال کنید.

وی ادامه داد: وضعیتم در هیئت شنا مشخص نیست، اما در این مدت نیز تمام برنامه‌های هیئت طبق تقویم پیش رفته و تمام تلاشمان را برای رسیدن به اهداف تعیین شده به کار گرفتیم.

سرپرست هیئت شنای استان اصفهان ادامه داد: ما ورزشی‌ها در صورتی که وظیفه‌ای را بر عهده بگیریم، آن را ناتمام نمی‌گذاریم و تا جایی که در توانمان باشد، تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: هیئت شنا سه رشته شنا، واترپلو و شیرجه را زیر مجموعه خود دارد و از این رو فعالیت‌‌های زیادی را باید تحت پوشش خود قرار دهد.

به گزارش فارس، در اسفند ماه سال 90 علی مختاری از ریاست هیئت شنا گذاشته شده و حمید شب انگیز به سرپرستی این هیئت انتخاب شد و تاکنون نیز سرپرستی وی در این هیئت ادامه داشته است.

انتهای پیام/63006/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول