اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت شناگران مدعی

برترین‌های شنای بانوان قم معرفی شدند

مسابقات شنای قهرمانی بانوان استان قم در پایان رقابت مدعیان شرکت کننده در پنج رده سنی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

برترین‌های شنای بانوان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های شنای قهرمانی بانوان استان قم با شرکت بانوان شناگر در پنج رده سنی برگزار شد و یکی از اهداف مهم برگزاری آن توسعه رشته ورزشی شنا در بین بانوان و ایجاد انگیزه در بین بانوان برای گرایش به این رشته ورزشی بود.

در این مسابقات که در استخر بوستان نرگس قم برگزار شد، شناگران شرکت کننده در رده‌های سنی پنج گانه در حالی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در رده سنی 25 تا 29 سال و در ماده 50 متر آزاد به ترتیب زهرا رضایی با 36 ثانیه و 27 صدم ثانیه، لیلا آقازیارتی با 43 ثانیه و 78 صدم ثانیه و مونا توسلی با 44 ثانیه و 35 صدم ثانیه مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان مسابقات رده سنی 30 تا 34 سال رشته 50 متر آزاد معصومه یزدان‌پناه با زمان 40 ثانیه و 85 صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه مریم طالب‌خواه با زمان 41 ثانیه و شش صدم ثانیه در مکان دوم جای گرفت.

رقابت‌های رده سنی 40 تا 44 سال شنای بانوان استان قم در رشته 50 متر آزاد در حالی به کار خود پایان داد که فاطمه پیران با زمان 36 ثانیه و 16 صدم ثانیه در مکان اول ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه مقام نایب قهرمانی با زمان 38 ثانیه و 48 صدم ثانیه به مریم تشکینی رسید و نسیم محمدبیگی با زمان یک دقیقه در جایگاه سوم این رده سنی ایستاد.

در خاتمه رقابت‌های رده سنی 45 تا 49 سال در رشته 50 متر آزاد مسابقات شنا قهرمانی بانوان استان قم معصومه تقی‌پور با زمان یک دقیقه و 40 ثانیه و 47 ثانیه در مکان نخست ایستاد و بدین ترتیب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

مسابقات شنا قهرمانی بانوان استان قم در رده‌های سنی مختلف با معرفی برترین‌های رده سنی 60 سال به بالا رسما پایان یافت و در پیکارهای ماده 50 متر آزاد این رده سنی رقیه نژادعلی با زمان یک دقیقه و 13 ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد.

این در حالی است که زهرا بهاءالدینی در تلاش برای کسب یکی از عناوین برتر با زمان یک دقیقه و 42 ثانیه و 41 صدم ثانیه در مکان دوم ایستاد و به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد در حالی که بتول حائری با زمان دو دقیقه و دو ثانیه و 15 صدم ثانیه مقام سوم این دوره از پیکارها را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول