اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حضور طرفداران روحانی در خیابان‌های بندرعباس تا پاسی از شب

طرفداران حسن روحانی در شهر بندرعباس و چند شهر دیگر هرمزگان پس از شنیدن خبر پیروزی وی در انتخابات در خیابان‌های اصلی و بوستان‌‌ها به شادی و خوشحالی پرداختند.

حضور طرفداران روحانی در خیابان‌های بندرعباس تا پاسی از شب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حضور طرفداران روحانی که بعضا در برخی از خیابان‌ها و مناطق به شکل تجمع نیز درآمد، سبب ترافیک در خیابان‌ ساحلی، خیابان‌های محدود به گلشهر و همچنین خیابان‌های منتهی به چهار راه رسالت و نخل ناخدا و همچنین خیابان‌های دانشگاه و داماهی شد.

بوق‌های مکرر، صدای موزیک، پخش کردن شیرینی توسط طرفداران رئیس جمهور منتخب و شادی‌ از جمله مواردی بود که شنبه شب به ساحل بندرعباس و خیابان‌های اطراف نما و جلوه‌ای خاص بخشیده بود.

در این حضور که به نظر می‌آمد کاملا خودجوش است و هر لحظه به حجم آن نیز افزوده می‌شد، افراد حاضر شده به ویژه جوانان به شادی، تشویق و سر دادن شعار‌ در حمایت از روحانی و جریان‌های که وی بدان منتسب است، پرداختند.

این امر سبب شد که عبور و مرور وسائل نقلیه در مناطق مذکور و خیابان‌های منتهی به آن کند شده و پلیس راهنمایی و رانندگی با افزایش نیروهای خود در آن مناطق نسبت به مدیریت عبور و مرور و تسهیل در آن وارد عمل شود.

از نکات جالب توجه در این مراسم عدم حضور محسوس نیروهای انتظامی بود که با این وجود تا پایان حضور مردم در خیابان‌ها و مناطق یاد شده، هیچ گونه مشکل و یا درگیری و نزاعی نیز در بین افراد رخ نداد که پلیس بخواهد وارد عمل شود.

در حالی این حضور خودجودش در برخی از شهرها و مراکز بخش‌های هرمزگان به وقوع پیوست که احتمال می‌رود ستاد مردمی دکتر روحانی در این استان نیز بخواهد طی ساعات آینده نسبت به برپایی جشن پیروزی روحانی در مرکز استان اقدام کند.

گفته شده است در انتخابات روز جمعه بیش از 70 درصد واجدان شرایط هرمزگانی در پای صندوق‌های رای حضور یافته و 800 هزار برگ تعرفه در این استان به مصرف رسیده است.

تعداد واجدان شرایط رای دهی در هرمزگان یک میلیون و 19 هزار نفر اعلام شده است.

طبق گزارش خبرنگاران فارس از مراکز شهرستان‌های هرمزگان در اغلب شهرستان‌ها به ویژه بندرعباس مرکز این استان، دکتر حسن روحانی با فاصله زیادی از رقبایش موفق به کسب بیشترین آرا شده است.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول