اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری مقابل تیم استوار

هلال احمر به فینال لیگ فوتبال پیشکسوتان قم صعود کرد

تیم فوتبال پیشکسوتان هلال احمر با کسب برتری در دیداری حساس و نفس‌گیر برابر تیم استوار راهی دیدار نهایی مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم شد.

هلال احمر به فینال لیگ فوتبال پیشکسوتان قم صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جمع زیادی از علاقمندان فوتبال در قم با انگیزه تماشای دیداری جذاب و دیدنی بین دو تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی پنجمین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم به مجموعه ورزشی تختی قم آماده بودند تا از نزدیک نظاره‌گر نخستین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ امسال فوتبال پیشکسوتان قم باشند.

در حالی که امسال 16 تیم در مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم حضور داشتند، تیم‌های شرکت کننده در دو گروه هشت تیمی دیدارهای خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند تا اینکه از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.

از جمع تیم‌هایی که در مرحله گروهی یا مقدماتی این دوره از مسابقات حضور داشتند، تیم‌های مطرح و سرشناس حذف شدند و سرانجام چهار تیمی به دیدارهای نیمه نهایی رسیدند که گمانه‌زنی برای حضور آنها در این مرحله پیش از این نیز وجود داشت.

تیم‌های هلال احمر و استوار که بازیکنان خوشنامی از سال‌های دور فوتبال استان قم را در ترکیب خود داشتند در تلاش برای راهیابی به عنوان نخستین فینالیست به بازی نهایی پنجمین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم بازی جذابی از خود به نمایش گذاشتند.

در این دیدار که بر روی زمین چمن مصنوعی برگزار شد، بازیکنان دو تیم ضمن ارائه بازی جوانمردانه کاملاً جدی و فیزیکی بازی کردند و در هیچ یک از دقایق مسابقه دست از تلاش برای کسب پیروزی و رساندن تیم خود به بازی نهایی بر نداشتند.

فوتبالیست‌های هلال احمر در مرحله مقدماتی در گروه خود که گروه دوم بود به عنوان صدرنشین جواز صعود را کسب کرده بودند اما پیشکسوتان تیم استوار قم به عنوان تیم دوم گروه نخست جواز حضور در این مرحله را کسب کرده بودند.

بازی دو تیم جذابیت‌های زیادی داشت و در حالی که داور مسابقه دو وقت 35 دقیقه‌ای را برای این بازی در نظر گرفته بود، دو تیم در زمانی برابر یکدیگر پا به توپ شدند که نور شدید خورشید و گرمای هوا موجب خنکی هوا و زمین بازی شده بود.

این دیدار پرگل و تماشایی 9 گل دربرداشت که سهم فوتبالیست‌های هلال احمر شش گل بود و بازیکنان پیشکسوت تیم استوار نیز سه گل وارد دروازه حریف کردند و سرانجام هلال احمری‌ها با کسب برتری شش بر سه راهی دیدار نهایی شدند.

دیگر فینالیست مسابقات پنجمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم از مسابقه تیم‌های بیت‌المقدس و صنعت نفت قم مشخص می‌شوند تا فینالیست‌ها روز چهارشنبه بیست و هشتم خرداد‌ماه قهرمان این دوره را معرفی کنند.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول