اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

مردم به غرب چگونه گفت‌وگو کردن با ایران را یاد‌آور شدند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نشان دادند در مقابل گفت‌وگوهای استکباری می‌ایستند و غرب باید بداند چگونه با ایران گفت‌وگو داشته باشد.

مردم به غرب چگونه گفت‌وگو کردن با ایران را یاد‌آور شدند

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات روز گذشته حضوری باشکوه بود که باید از تک تک ملت ایران به خاطر خلق این حماسه قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: به راستی بصیرت، آگاهی و زمان شناسی مردم در انتخابات روز گذشته قابل ترسیم نیست، حضور مردم در انتخابات به جهانیان ثابت کرد که ملت ایران پایبند به انقلاب، ارزش‌ها، آرمان‌های امام و شهدا بوده و پیرو ولایت است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس تاکید کرد: این حضور نشان داد وجود فشارها و تحریم‌ها و تهدیدهایی که از سوی دشمنان می‌شود، هیچگاه کوچک‌ترین تعلل و سستی در اراده ملت ایران به وجود نیاورده و نخواهد آورد.

آصفری گفت: هر رای ایرانی ساخت یک سانتریفیوژ بود، غربی‌ها باید بدانند ملت ایران تصمیم خود را در امر پاسداری از ارز‌ش‌های انقلاب گرفته و حاضر نیست با وجود فشارها از تصمیم خود عقب بنشیند.

وی با تاکید بر اینکه پس از این غربی‌ها باید زبان گفت‌وگوی خود را با ایران تغییر دهند، اظهار داشت: مردم نشان دادند در مقابل گفت‌وگوهای استکباری می‌ایستند و غرب باید بداند چگونه با ایران گفت‌وگو داشته باشد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس خواستار اعلام هر چه سریع‌تر نتایج انتخابات شد.

انتهای پیام/87005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول