اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

چشم دوست و دشمن از حضور مردم در 24 خرداد به حیرت درآمد

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ملت ولایت‌مدار ایران به صورت حماسی و چشمگیر در انتخابات 24 خرداد ماه امسال شرکت کردند و حضور حماسی آنها در انتخابات چشم دوست و دشمنان را به حیرت درآورده است.

چشم دوست و دشمن از حضور مردم در 24 خرداد به حیرت درآمد

نیره اخوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی مهر تأییدی بر ولایت‌مداری ملت ایران زده است، اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی خوب و غیر‌قابل تصور بوده است.

وی به میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: مشارکت مردم در یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری پر‌رنگ‌تر و حماسی‌تر از انتخابات سال 1388 بوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ملت ولایت‌مدار ایران به صورت حماسی و چشمگیر در انتخابات 24 خردادماه امسال شرکت کردند و حضور حماسی آنها در انتخابات چشم دوست و دشمنان را به حیرت درآورده است، تصریح کرد: مردم در روز گذشته با حضور حداکثری در انتخابات یک حماسه سیاسی بزرگ را برای کشور خلق کردند.

وی با تأکید بر اینکه حضور مردم در این حماسه بزرگ قابل تقدیر است، افزود: هر رأی مردم در انتخابات به معنای رأی به رهبری و حمایت از ولایت فقیه است و ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات حمایت واقعی خود را از اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند.

اخوان با بیان اینکه دشمن همواره درصدد ضربه زدن به انقلاب است، تاکید کرد: دشمن در هیچ زمانی از دشمنی‌های خود بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دست بر نمی‌بردارد و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بخشی از هیمنه و هیبت دشمنان را در هم می‌شکند.

انتهای پیام/63004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول