اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور اطلاعیه در پی خلق حماسه سیاسی 24 خرداد ماه

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی از مردم قدردانی کرد

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای از حضور حداکثری مردم و خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد ماه قدردانی کرد.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی از مردم قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام رضا نورالهی در این اطلاعیه که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، آورده است: در انتخابات 24 خرداد ماه خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر خلق حماسه سیاسی محقق شد.

در این اطلاعیه آمده است: در این شرایط حساس که نظام سلطه به دنبال تبلیغات سوء علیه ایران اسلامی است و در سالی که به فرمایش حضرت امام خامنه‌ای، سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گرفته، مردم برای خلق حماسه پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: میزان مشارکت بالای مردم در انتخابات یازدهمین دوره رئیس جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نشانگر شناخت آنان از شرایط و اعتماد به نظام اسلامی و خلق یک حماسه سیاسی است.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی در ادامه آورده است: این هیئت بر خود لازم می‌داند از حضور پرشور و بی نظیر مردم ولایت‌مدار، خردمند و از تمامی عزیزانی که در خلق حماسه نقش داشته‌اند از جمله عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی و رسانه‌های جمعی استان صمیمانه قدردانی کند.

انتهای پیام/87004/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول