اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشتم تا یازدهم تیرماه

پینگ‌پنگ بازان قمی برای قهرمانی کشور راکت به دست می‌شوند

پینگ‌پنگ بازان قمی تیرماه امسال در پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی باشگاه‌های کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

پینگ‌پنگ بازان قمی برای قهرمانی کشور راکت به دست می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پینگ‌پنگ بازان قمی قرار است امسال در رقابت‌های متنوعی در چارچوب پیکارهای لیگ و قهرمانی پینگ‌پنگ کشور حضور یابند و یکی از آن‌ها مسابقات دسته سوم تنیس روی میز کشور است که در تیرماه برگزار می‌شود.

این در حالی است که هیئت پینگ‌پنگ استان قم در سال‌جاری میزبانی یکی از رقابت‌های مهم پینگ‌پنگ کشور یعنی مسابقات رده سنی خردسالان قهرمانی کشور را بر عهده دارد، پیکارهایی که قرار است در شهریورماه سال‌جاری در قم به انجام برسد.

اکنون به میزبانی نصف جهان رقابت‌های آزاد لیگ دسته سوم تنیس روی میز قهرمانی کشور در راه است و این مسابقات با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور برای تعیین تیم‌های برتر و راه یافته به دسته بالاتر برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان مرحله نخست مسابقات آزاد و رده‌بندی لیگ دسته سوم تنیس روی میز کشور در اصفهان برگزار خواهد شد و تیم قم نیز با ترکیبی از پینگ‌پنگ بازان بومی در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان، مرحله نخست مسابقات آزاد و رده‌بندی لیگ دسته سوم تنیس روی میز قهرمانی کشور از روز هشتم تیرماه به مدت سه روز به میزبانی اصفهان در خانه تنیس روی میز این استان برگزار می‌شود.

مسئولان برگزاری این رقابت‌ها به شکلی برنامه‌ریزی کرده‌اند که مرحله مقدماتی به صورت دوره‌ای در قالب گروه‌های سه نفره به انجام برسد و تیم‌هایی که توانستند جواز حضور در مرحله نهایی را به دست بیاورند، در این مرحله به صورت حذفی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

پینگ‌پنگ بازان قمی در حالی آماده حضور در این دوره از پیکارها می‌شوند که نفرات اول تا ششم مسابقات آزاد پینگ‌پنگ کشور به دسته سوم راه پیدا کرده و در پایان مسابقات رده‌بندی دسته سوم نفرات اول تا چهارم به رده‌بندی دسته دوم و نفرات پنجم تا هشتم در رده‌بندی دسته سوم باقی خواهند ماند، ضمن این‌که تمام مسابقات به صورت سه گیم از پنج گیم است و به نفرات اول تا سوم مدال اهدا می‌شود.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول