اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی آوج:

ملت از این پس در مسیر خلق حماسه اقتصادی گام برمی‌دارد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آوج گفت: پس از خلق حماسه سیاسی، ملت و مسئولان باید آماده خلق حماسه اقتصادی شوند.

ملت از این پس در مسیر خلق حماسه اقتصادی گام برمی‌دارد

حجت‌الاسلام مهدی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد به حماسه‌ای بزرگ برای ملت بدل شده و خاری را در چشم منافقان و مزدوران نظام جمهوری اسلامی فرو کرده است.

عباسی شناخت و بینش صحیح از تحرکات گروه‌ها، جریانات و رویه‌های پیش رو را برای گزینش و انتخاب اصلح را جزو اولویت‌ها برای اقشار مختلف مردم برشمرد و افزود: تمام افراد باید بر مبنای سلایق مختلفی که دارند راه را از بی‌راه تشخیص داده و با آنچه که به عنوان ابزار بصیرت می‌دانند عمل به هنگام داشته باشند.

عباسی با تصریح بر بستر‌سازی مناسب انتخاباتی در شهرستان آوج و فهم حضور در مردم این شهرستان بیان کرد: نهاد‌های مختلف اجرایی و نظارتی همت و تمام دقت خویش را امروز متمرکز بر اصل پرنشاط‌‌‌سازی با تأکید بر برگزاری سالم انتخاب قرار داده و مردم نیز در این زمینه وظیفه‌ای خطیر را که بر عهده خویش قرار دارند به شایسته‌ترین نحو به ثمر رساندند.

وی معیار‌های انتخاب افراد شایسته برای در دستگیری‌ مناصب حکومتی را از دیدگاه روایات، آیات و احادیث اهل‌بیت مورد اشاره قرار داد و افزود: حکومت در بیان ائمه به مثابه امانت الهی است که با توجه به شرایط عده‌ای مسئول نگهداری از این امانت بزرگ می‌شوند.

کارشناس و محقق ارشد علوم مذهبی افزود: توانمندی و جسارت هر مدیر در جای خویش و عمل به آنچه برای وی به عنوان تکلیف مد نظر قرار گرفته است لازمه یک فرد برای انتصاب به جایگاه خاص چه در ریاست دولت و چه شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌باشد.

عباسی مبارزه‌طلبی با استکبار و قیام ظالمان، هنرمندی در اداره یک نظام، نوع برخورد با شرایط احتمالی پیش‌آمد را جزو کلید‌واژه‌های یک رئیس جمهور برای ارایه رأی مردمی دانست و تصریح کرد: مقبولیت و استقبال مردم از انتخابات زمانی گسترش می‌یابد که نامزد‌ها اصل صداقت را مبنا قرار داده و در فکر تخریب و سیاه‌نمایی به هرنحو و نوع خاص نباشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آوج با اشاره به فتنه های برملا شده دشمنان برای برهم زدن نظام و سلامت انتخابات توسط ملت در طول ادوار مختلف اشاره کرد و افزود: تمام مسئولان و دست‌اندرکاران لازم است حداکثر توان خویش را برای خدمت به مردم به کار گرفته و به آن عمل کنند.

عباسی رعایت قوانین مربوطه را در هر انتخاباتی لازم‌الاجرا دانست و تصریح کرد: اصل قانون تاکنون شاخصه و ستون حرکت برای مردم و مسئولان کشوری بوده است و هر که از قانون تبعیت نکند خار و رسوا می‌شود.

عباسی تزریق روحیه امید و باور به کشور و تبیین شاخصه‌ها را جزو اهداف روحانیون برای دوره کنونی برشمرد و ابراز داشت: تمام دست‌اندرکاران به ویژه رسانه‌ها و فعالان عرصه فرهنگ باید تلاش کنند تا زمینه‌سازی خوبی را برای گسترش خدمت به مردم پس از انتخابات فراهم کرده و نسبت به کینه‌توزی‌های دشمنان هشدار دهند.

عباسی با تذکر به جریانات و تشکل‌ها برای دوری از مسائل حاشیه‌ای و مسئله‌دار در پای صندوق‌های رأی‌گیری ابراز داشت: ترسیم راهبرد‌های کلان کشوری همواره بر عهده مقام معظم رهبری بوده و معظم‌له پیچ‌های بزرگ را تاکنون برای عبور ملت آسان کرده و افق عظیمی را برای ملت قدرشناس و ولایت‌مدار ایران اسلامی پیش‌بینی می‌کنند.

این محقق و تحلیلگر فرهنگی بیان کرد: خط فکری و مبانی اسلامی در کشور ایران بر مبنای اصل اساسی و خاص ولایت‌مطلقه فقیه و تمسک‌جویی به آرمان‌ها و مقاصد والای نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس بهترین مشاور راه برای دوره کنونی هستند، ابراز داشت: کسانی که معتقد به اسلام، مکتب الهی و آموزه‌های مختلف باشند بی‌شک برای تحقق حماسه سیاسی مورد اشاره مقام معظم رهبری نیز همت گذاشته و برای جلب رضایت تلاش می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آوج عملیاتی‌سازی برنامه‌ها را جزو وظایف رئیس جمهور یازدهم برشمرد و ابراز داشت که ملت ایران با تحقق این حماسه پیش به سوی حماسه اقتصای حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/77005/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول