اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان ملارد:

هیچ تخلف مهمی در شهرستان ملارد گزارش نشده است

دادستان ملارد گفت: در امر برگزاری و اجرای انتخابات تا این لحظه هیچ مشکل و تخلف مهمی گزارش نشده است.

هیچ تخلف مهمی در شهرستان ملارد گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از این شهرستان، روح‌الله حسین‌زاده بعدازظهر امروز با حضور در مدرسه ستایش ملارد در انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

وی پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران اسلامی در شرایط حساسی به سر می‌برد و همان طور که رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ باید همه در پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

دادستان ملارد افزود: به فضل الهی شاهد بودیم که امروز ملت ایران به ویژه مردم ولایی شهرستان ملارد حضوری گسترده و پرشور در انتخابات داشتند و این میزان مشارکت بی‌نظیر بوده است.

حسین‌زاده تأکید کرد: حضور مردم در انتخابات نشانه ولایتمداری آنها است و هر رأیی که به صندوق انداخته می‌شود، به معنی تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشتیبانی این مردم از ولایت است.

وی همچنین در خصوص روند برگزاری انتخابات گفت: خوشبختانه تخلف مهمی گزارش نشد و انتخابات در شهرستان ملارد تا این لحظه در صحت و سلامت کامل و براساس قانون انجام شده است.

دادستان ملارد با تأکید بر اینکه نظارت بر روند اجرای انتخابات با جدیت دنبال می‌شود، گفت: در صورت مشاهده و گزارش تخلف انتخاباتی بر اساس قانون با این موارد برخورد می‌شود.

حسین زاده در پایان افزود: تا این لحظه گزارش مهمی از تخلفات حاصل نشده است و امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/2302/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول