اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلق حماسه سیاسی در یزد؛

تقدیر جوکار از حضور حماسی مردم/کاندیداها پس از اعلام نتایج تسلیم آرای مردم باشند

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای یزد از حضور حماسی مردم و شرکت در این دوره از انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر جوکار از حضور حماسی مردم/کاندیداها پس از اعلام نتایج تسلیم آرای مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدصالح جوکار دقایقی پیش با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در اتاق خبر ستاد برگزاری انتخابات استان یزد با تبریک اعیاد شعبانیه و اشاره به حضور حماسی مردم گفت: امروز در حقیقت نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی است و یک واقعه‌ای که اثرات داخلی و خارجی دارد نتایج مطلوبی را برای کشور و انقلاب رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: امروز نگاه همه دنیا به این انتخابات است تا ببینند که مردم چه برخوردی با برگزاری انتخابات دارند.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس نهم مطرح کرد: مردم یزد از سویی با فشارهای کشورهای اروپایی و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار بودند تا با اعمال تحریم‌های خود و از سوی دیگر مشکلات معیشتی و اقتصادی داخل کشور متحمل شدند و دشمنان انتظار عدم حضور و حضور کمرنگ مردم پای انتخابات را داشتند.

وی بیان داشت: با شناختی که از مردم یزد داریم، در هر برهه‌ای که ضرورت حضور مردم احساس شده است حضور پررنگی داشته‌اند که حضور در عرصه دفاع مقدس، حماسه 9 دی و فتنه‌هایی که در هر دهه در کشور اتفاق افتاده است نمونه‌ای از حضور مردم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیچ تاریخی قرار داریم و باید برای عبور از این پیچ بزرگ تاریخی حماسه بزرگ سیاسی خلق شود که به همت مردم محقق شده است.

وی افزود: امید است با حضور مقتدرانه مردم که پشتوانه‌ای محکم برای نظام و انقلاب هستند بتوانیم از این پیچ تاریخی بزرگ عبور کنیم و به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابیم.

* مشارکت مردم در برخی نقاط بیش از 80 درصد است

جوکار اضافه کرد: در برخی از حوزه‌های انتخاباتی و شعب اخذ رای به ویژه در شهرستان‌های استان میزان مشارکت مردم بالای 80 درصد بوده است.

وی عنوان کرد: در بیشتر حوزه‌های انتخاباتی هم مشارکت مردم در مقایسه با انتخابات سال 84 افزایش داشته و این نشان می‌دهد که مردم ولایتمدار و میهن دوست کشور، هرگاه که ندای رهبری را می‌شنوند سعی می‌کنند در پاسخ به آن در مسیر خواسته شده حرکت کنند.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس یادآور شد: با وجود سفرهای یک روزه برخی از مردم استان به مناطق ییلاقی، مشارکت مردمی در عصر امروز رشد چشمگیری داشته و در کل استان میزان مشارکت مردم از مرز 60 درصد گذشته است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم حضور مردم با این روندی که به خود گرفته است تا پایان ساعت رای‌گیری بیش از حد انتظار باشد که این نشان دهنده پایبندی به اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای یزد با اشاره به تاثیرات برگزاری انتخابات در عرصه‌های بین‌الملل گفت: دشمنان حس میکنند با این تحریم‌ها و تهدیداتی که علیه کشور ایران و ملت مسلمان دارند قرار است حضور مردم پای صندوق‌های رای کمرنگ باشد اما متوجه شدند که این تهدیدات و تحریم‌ها کارساز نیست بلکه به عاملی برای رشد و ترقی ایران اسلامی تبدیل شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری انتخاباتی آرام و سالم در کشور اظهار داشت: مردم با شور و نشاط خاصی پای صندوق‎های رای در صفوف منظم و منسجم حاضر شده‌اند و آرای خود را به صندوق می‌ریزند.

جوکار اضافه کرد: مردم مومن و انقلاب همیشه در صحنه به وظیفه خود عمل کردند و اکنون نوبت مسئولان است تا وظیفه خود را در پاسخ به حضور مردم به بهترین شکل انجام دهند.

وی یادآور شد: دولت منتخب مردم باید خدمتگزار صادق برای مردم باشد و در سایه سیاست‌های کلان نظام، اهداف را پیگیری کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا خواست تا پس از اعلام نتایج تسلیم آرای مردم باشند.

انتهای پیام/90004/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول