اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از نخستین ساعت آغاز رأی‌گیری

حضور پرشور مردم خراسان شمالی دشمنان را مأیوس کرد

هم‌زمان با اعلام آغاز ساعت رأی‌گیری مردم با شور و اشتیاق استان خراسان شمالی به پای صندوق‌های رأی آمدند تا یک‌‌بار دیگر سرنوشت کشورشان را به بهترین نحو ممکن رقم بزنند.

حضور پرشور مردم خراسان شمالی دشمنان را مأیوس کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مردم پرشور خراسان شمالی از نخستین ساعت آغاز رأی‌گیری با مراجعه به شعب اخذ رأی، وظیفه شرعی خویش را ادا کردند.

حضور اقشار مختلف مردم اعم از کارمند، کارگر، مسئولان و رأی ‌اولی‌ها نیز در ساعات نخستین آغاز رأی‌گیری قابل توجه بود.

علی‌رغم تبلیغات گسترده دشمنان که اطمینان داشتند مردم حضور چندانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نخواهند داشت، صف‌های طولانی، شور و اشتیاق جوانان و حتی کهن‌سالان نیز بود.

طوایف مختلف اعم از کرمانج، ترک، فارس، تات در این عرصه حضور پرشوری داشته و در حال خلق حماسه بزرگ سیاسی هستند.

امروز ما شاهد حماسه سیاسی همان طور که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده هستیم و با توجه به روند اطلاع‌رسانی و حساسیت خاص دشمنان در این دوره حضور حداکثری مردم را می‌بینیم که می‌خواهند سرنوشت آینده خود را رقم بزنند و در این مهم احساس تکلیف می‌کنند.

قطعاً با این شور و اشتیاقی که در مردم استان خراسان شمالی برای خلق حماسه سیاسی دیده شد و حضور گسترده و پرشوری که در پای صندوق‌های رای دارند این حماسه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

مردم امروز هم در مصاف با دشمنان انقلاب که برای نابودی این نظام ورود پیدا کرده‌اند و قصد دارند در دل مردم ناامیدی ایجاد کنند و حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند، این حضور گسترده مردم نقطه قوتی برای غلبه بر دشمنان است.

24 خرداد روز بزرگی در تاریخ انقلاب و کشور ایران محسوب می‌شود و مردم ما با حضور خود و اراده مستحکمی که در پشت رای خود دارند سیلی محکم دیگری به دشمنان خواهند زد.

به گزارش فارس، یک هزار و 64 شعبه رای گیری در خراسان شمالی برای اخذ رای ساماندهی شده است که از این تعداد شعبه 310 شعبه روستایی و 754 شعبه شهری بوده که آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.

همچنین برای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 35 ساماندهی شده است.

602 هزار و 87 نفر از جمعیت 867 هزار نفری خراسان شمالی واجد شرایط رای دادن بوده که از این تعداد 16 هزار و 450 نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام/63001/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول