اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات دیلم عنوان کرد

حضور نیروهای نظارتی در شعب اخذ رای دیلم

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات دیلم گفت: در شهرستان دیلم 37 شعبه در بخش مرکزی و 10 شعبه در بخش امام حسن داریم و نیروهای نظارتی بر حسب شلوغ بودن متناسب با ازدحام جمعیت، در شعب حضور دارند.

حضور نیروهای نظارتی در شعب اخذ رای دیلم

علی جوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیلم اظهار داشت: از زمانی که استارت انتخابات زده شد، هیئت‌های نظارت و اجرایی در یک فضای قانونمند شروع به تعیین شعب کردند.

وی با بیان اینکه روند نظارتی خوب بوده است، تصریح کرد: در شهرستان دیلم 37 شعبه در بخش مرکزی و 10 شعبه در بخش امام حسن داریم و نیروهای نظارتی بر حسب شلوغ بودن متناسب با ازدحام جمعیت، در شعب حضور دارند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات دیلم گفت: از زمان آغاز رای گیری، درب شعب باز شد و با نظارت اعضای شعب رای‌گیری انجام شده است و این روند تا پایان انتخابات ادامه خواهد داشت.

جوکار گفت: فعلا رای‌گیری تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت و به احتمال قوی بر اساس تجارب گذشته و هجوم جمعیت، قطعا تمدید خواهد شد.

وی ادامه داد: 120 ناظر شورای نگهبان در بخش مرکزی و امام حسن شهرستان دیلم کار نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا را بر عهده دارند.

جوکار بیان کرد : تاکنون شکایت خاصی از نحوه برگزاری انتخابات گزارش نشده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات دیلم گفت: پس از پایان مهلت رای‌گیری ابتدا شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری و سپس شوراها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول