اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

بازتاب حماسه سیاسی در رسانه‌های جهان/۱۷

فاکس نیوز: رهبر عالی ایران مقامات آمریکایی را به باد انتقاد گرفت

شبکه خبری فاکس نیوز در تحلیلی درباره انتخابات ایران نوشت: رهبر عالی ایران بعد از انداختن رأی خود به صندوق، مقامات آمریکایی را به باد انتقاد گرفت و گفت: اگر آمریکا سیستم انتخاباتی ما را قبول ندارد، اصلا اهمیت ندارد.

فاکس نیوز: رهبر عالی ایران مقامات آمریکایی را به باد انتقاد گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه خبری فاکس نیوز در گزارشی با اشاره به آغاز انتخابات ریاست جمهوری ایران نوشت: رهبر عالی ایران امروز جمعه اظهارات مقامات آمریکایی درباره شفافیت در رقابتهای انتخاباتی ایران را به باد انتقاد گرفت.

آیت الله علی خامنه ای بعد از انداختن رای خود به صندوق گفت: «اگر آمریکاییها سیستم انتخاباتی ما را قبول ندارند به ما ارتباطی ندارد. به جهنم که قبول ندارند».

پیشتر مقامات آمریکایی گفته بودند که انتخابات ایران اهمیت چندانی ندارد زیرا انتخاب‌های مردم محدود است و شورای نگهبان که همه اعضای آن از اصولگرایان هستند صلاحیت کاندیداها را تأیید کرده‌اند.

فاکس نیوز با اشاره به اینکه انتخابات ایران جانشین محمود احمدی نژاد را بعد از سال مشخص میکند نوشت: هنوز مشخص نیست چه کسی برنده انتخابات است اما طی روزهای اخیر چرخش غیرمنتظره ای به سمت کاندیدای میانه روها و اصلاح طلبان ایجاد شده است اما مشخص نیست که کاندیداها بتوانند آرای لازم برای پیروزی یک مرحله ای را کسب کنند.

این شبکه خبری آمریکایی در ادامه نوشت: اگر هیچ کاندیدایی نتواند اکثریت آرا را به خود اختصاص دهد دور دوم انتخابات با حضور دو نامزدی که بیشترین رای را آورده اند روز 21 ژوئن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول