اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حماسه سیاسی در خطه خراسان شمالی

انگشت سبابه شهروندان دارالمصلین شیروان اگر چه امروز رنگ آبی حضور به خود گرفته است، اما خودشان بر این اعتقادند که این رنگ نه رنگ استامپ، که مهری برای باطل کردن نقشه شوم دشمنان است.

حماسه سیاسی در خطه خراسان شمالی

جمعی از شیر زنان و غیور مردان کرمانج، ترک، فارس و کرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در شهرستان شیروان اظهار داشتند:  همانند دیگر مردم سراسر کشور، با شعور سیاسی و نشاط در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدیم تا بار دیگر اتحاد،وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش بگذاریم .

آنان افزودند: هر چه حضور مردم در صحنه انتخابات بیشتر باشد و رییس جمهوری آینده با آرای بیشتری انتخاب شود، عملکرد رییس قوه مجریه از پشتوانه بالاتری برخوردار می‌شود.

شیروانی‌ها ها تصریح کردند: مسوولان بدانند که مردم پای همه مسایل کشور ایستاده و با درایت، اهداف انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را دنبال می‌کنند.

روستاییان زوارم  هم در حالی که مشغول مرحله سم پاشی مزارع خیار خود هستند، شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی خود می‌دانند و می‌گویند: ما نیز همراه با دیگر اقشار مردم ایران زمین رای خود را به صندوق انداختیم.

دانش آموزان واجد شرایط شیروانی نیز همگام با معلمان و خانواده‌هایشان مشتاقانه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شرکت کردند.

حسن سعادت از منطقه سجاد این شهر می‌گوید: رهبری فرمودند باید در انتخابات شرکت کنیم و ما نیز اطاعت کردیم.

وی در مورد نحوه انتخاب فرد مورد نظر یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: کاندیدایی انتخاب می‌کنیم که قانون مدار بوده و معیارهای رهبری را مد نظر قرار بدهند.

وی با بیان اینکه مردم به وظایف خود آشنا هستند و در چندین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گرم خود این را ثابت کردند، افزود: مهم اجرای وعده‌ها و برنامه‌های آنان پس از انتخابات است.

زهرا باکرامت از بخش سرحد شیروان پس از انداختن رای خود در شعبه رای گیری مستقر در شهر لوجلی گفت: حضور در انتخابات حفظ حیثیت و آبروی نظام و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه ایجاد وحدت و انسجام بین مردم و مسوولان یکی دیگر از مزیت‌های حضور در انتخابات است، افزود: ما می‌آییم و با حضور حداکثری و انتخاب افراد شایسته پشتوانه را ایجاد می‌کنیم، اما افرادی که انتخاب می‌شوند بدانند که پذیرفتن مسوولیت در کشور بسیار سخت، حساس و مهم است.

طاهره سبیانی نیز که همراه پسرش به یکی از مراکز اخذ رای در منطقه سه یک آب شیروان مراجعه کرده بود، گفت: براساس وظیفه شخصی و اجتماعی و نیز نیازی که در این دوره از انتخابات برای حضور قوی‌تر در صحنه سیاسی کشور احساس می‌شود به پای صندوق رای آمده‌ام و امیدوارم فردی را که برای ریاست جمهوری انتخاب می‌کنم، منتخب اکثریت مردم هم باشد و با شایستگی و بدون هیچ حرف و سخنی بر صندلی پر مسوولیت و بسیار مهم ریاست جمهوری تکیه بزند.

وی افزود: در انتخابات شورای اسلامی شهر شیروان نیز شرکت می‌کنم و رای خود را به افرادی می‌دهم که برنامه‌هایی جدی و قابل اجرا برای بهبود وضعیت شهری شیروان داشته باشند و این شهر را از وضعیت نامتوازن و نازیبای کنونی خارج کنند.

تعداد چهار هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ، چهارمین دوره شوراها در این شهرستان را بر عهده دارند.

به گزارش فارس، در شهرستان شیروان 180 شعبه اخذ رای وجود دارد که در این شهرستان 976 نامزد برای تصاحب 502 کرسی شورای شهر و روستا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/63002/ش40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول