اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه حضور در سرزمین ولایت-410

استقرار 224 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سبزوار / افزایش 50 درصدی صندوق‌‌های رأی

فرماندار سبزوار از استقرار 224 شعبه اخذ رأی در این حوزه انتخابیه خبر داد.

استقرار 224 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سبزوار / افزایش 50 درصدی صندوق‌‌های رأی

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، قاسم شعبانی ظهر امروز در مسجد جامع این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بالغ بر شش هزار نفر نیروی انسانی در بخش‏‎ها و رده‎های مختلف با ستاد انتخابات شهرستان همکاری می‎کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سبزوار با تقدیر از مساعدت دستگاه‎های اجرایی با این ستاد، ادامه داد: تمام نیازهای ستاد از جمله فضای فیزیکی، رایانه و وسیله نقلیه در راستای برگزاری هرچه بهتر این رویداد بزرگ ملی فراهم شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم این حوزه انتخابیه همگام با مردمان سایر مناطق کشور در تحقق افتخاری دیگر در تاریخ ملت ایران سهیم شوند.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه صندوق‎های رأی این شهرستان 50 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است، تصریح کرد: 224 شعبه ثابت و سیار اخذ رای در شهر سبزوار و بخش‌های مرکزی، ششتمد و ردواب این شهرستان مستقر هستند که از این تعداد  120 صندوق شهری و مابقی روستایی هستند و در شهرستان سبزوار 114 صندوق ثابت و 6 صندوق به سیار است.

شعبانی در پایان تأکید کرد: حضور گسترده مردم در صندوق‌های اخذ رای پرنشاط است که این امر به دلیل وجود نامزدهای متعدد از گرایش‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است.

انتهای پیام/70005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول