اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92- 384

عباسی: رقابت 7300 کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا در گلستان

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی از رقابت 7 هزار و 300 کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان خبر داد.

عباسی: رقابت 7300 کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سلیمان عباسی شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: نظارت بر انتخابات شوراها با تعامل بسیار خوبی از سوی دست‎اندرکاران همراه بوده است و تا این مرحله از انتخابات هیچ مشکلی نداشتیم.

وی نحوه تبلیغات کاندیداها را در استان بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: در زمینه تائید صلاحیت‎ها و نظارت بر نحوه انتخابات همه دست‎اندرکاران تلاش خوب و مضاعفی داشتند تا بتوانیم انتخاباتی سالم و در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم.

*ملت ایران در 24 خرداد دموکراسی واقعی را به جهانیان نشان خواهد داد

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری این انتخابات با رعایت دقت و عدالت خواهد بود، متذکر شد: امیدواریم افرادی انتخاب شوند که بتوانند خدمتگزار خوبی برای نظام اسلامی باشند و با ارائه طرح و برنامه در راه پیشرفت نظام اسلامی در شهر و روستا گام بردارند.

عباسی تصریح کرد: معتقدم ملت عزیز ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری که سال 1392 را به عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» مزین فرمودند، با بینش و آگاهی، مسیر درست را انتخاب و اقتدار ملی را بیافرینند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در 24 خرداد بار دیگر دموکراسی واقعی را به جهانیان نشان خواهد داد، خاطرنشان کرد: وقتی مردم پای صندوق‎های رای حاضر می‎شوند و برگ رای خود را درون صندوق می‎اندازند باید بدانند که این برگ رای در حقیقت یک ارزش، هویت، شخصیت، علم، اعتقاد به آینده کشور، نظام و فرزندان‎شان خواهد بود.

* شور و نشاط مردم نشان از حماسه خوب و ارزشمند دارد

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات نشان‎دهنده اقتدار نظام اسلامی است، یادآور شد: مردم با حضورشان نشان می‎دهند که در تعیین سرنوشت خود دخیل هستند.

عباسی تاکید کرد: استکبار باید بداند هر توطئه‎ای که بخواهد ایجاد کند موثر نخواهد بود چراکه ملت ایران نسبت به پیمان خود با انقلاب، نظام، ولایت وفادار است و در هر شرایطی از نظام اسلامی دفاع خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: شور و نشاط مردم نشان می‎دهد که فردا 24 خرداد حماسه خوب و ارزشمندی خلق خواهند کرد و این حماسه ماندگار را در تاریخ سیاسی کشور ثبت می‎کنند.

*شاهد برگزاری یک انتخابات شایسته در گلستان خواهیم بود

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی از مردم خواست تا در آغازین ساعات شروع انتخابات پای صندوق‎ها حاضر شوند و گفت: مردم صبح زود برای رای دادن پای صندوق‎ها حاضر شوند تا با صف‎های طولانی و ترافیک مواجه نشوند و برای سهولت کار، اسامی کاندیداهای شهر و روستا را به همراه کد از قبل نوشته تا با مشکلی مواجه نشوند.

عباسی ابراز امیدواری کرد با رعایت مسائل انتخابات از سوی مردم انشاءالله شاهد برگزاری یک انتخابات شایسته در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/83001/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول