اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور سیاسی فرمانده سپاه قم:

ولایتمداری معیار کاندیدای اصلح است

مشاور سیاسی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) ولایتمداری را معیار اصلی کاندیدای اصلح دانست و تصریح کرد: رئیس جمهوری که به دور از خط رهبری عملی انجام دهد صلاحیت این پست را ندارد.

ولایتمداری معیار کاندیدای اصلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، علیرضا نظری در نشست بصیرت افزایی پایگاه شهید چمران حوزه شهید قربانی قم اظهار داشت: مردم در هر شرایطی در کنار انقلاب ایستادگی کردند و تا زمانی که این پرچم را به صاحب اصلی‌اش نرسانند آرامش نخواهند داشت.

وی با اشاره به نقش والای رهبران حکومت اسلامی در نگهداری و هدایت انقلاب اسلامی افزود: رمز اصلی پیروزی ما و شکست دشمن، اتحاد و ایمان ملت ایران است.

مشاور سیاسی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان خاطره‌ای از امام خمینی(ره) و نحوه مقابله ایشان با مشکلات تاکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس مردم با حضور همگانی در جبهه‌ها تهدید دشمن را به فرصت خودنمایی و پیشرفت تبدیل کردند.

وی با بیان برخی اقدامات دشمن برای تحریم ملت ایران ابراز داشت: رهبر نظام اسلامی با بیانات و سخنرانی‌های آگاهانه به خوبی وظایف مردم را در شرایط گوناگون روشن کردند.

نظری تصریح کرد: فتنه‌گران و منافقین در سال 88 آشوب بزرگی به راه انداختن اما باز هم مردم بودند که با رهنمود رهبری و حضور حماسی خود در 9 دی، مشت محکمی به دهان دشمن زدند.

مشاور سیاسی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) به تاثیر تحریم بر معیشت مردم و وجود بحث‌های سیاسی غیراخلاقی اشاره کرد و گفت: مردم با همه سختی‌ها هنوز هم پای این انقلاب و پای عهد و پیمان خود با امام و شهدا مانده‌اند.

وی ولایتمداری را معیار اصلی کاندیدای اصلح دانست و تصریح کرد: رئیس جمهوری که به دور از خط رهبری عملی انجام دهد صلاحیت این پست را ندارد.

نظری با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایران افزود: هر فردی که یک رای بدهد در واقع با رای خود نظام اسلامی را تایید کرده است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول