اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

تشکل‌های دینی و فعالان فرهنگی در خلق حماسه سیاسی پیشگام هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تشکل‌های دینی و فعالان فرهنگی در خلق حماسه سیاسی پیشگام هستند.

تشکل‌های دینی و فعالان فرهنگی در خلق حماسه سیاسی پیشگام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا اظهار کرد: هیئات مذهبی و مؤسسات قرآنی به عنوان بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی در جامعه در خلق حماسه سیاسی موثر هستند.

وی افزود: انتخابات 24 خرداد در شرایطی برگزار می‌شود که تقابل بین دو گفتمان مقاومت و سلطه به اوج خود رسیده که این موضوع باعث شده است انتخابات ریاست جمهوری کانون توجه رسانه‌ها و سیاستمداران جهان قرار بگیرد، بنابراین فهم این موضوع ضرورت تحقق حماسه سیاسی را مضاعف می‌کند.

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا تصریح کرد: در روزگار ما و در کشورهای مستقلی مثل ایران که نمی‌خواهند زیر یوغ مستکبران قرار بگیرند‌‌، انتخابات و جلوه‌گر ساختن شکوه حمایت مردم از نظام اسلامی‌‌، علاوه بر این که ذاتا مفید و مهم است‌‌، عرصه رزم با استکبار نیز محسوب می‌شود‌.

وی یادآور شد: حضور هوشیارانه و پر شور و به موقع مردم در روز انتخابات و دیگر صحنه‌ها، تضمین‌کننده امنیت انتخابات و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در خصوص ویژگی‌های کاندیدای ریاست جمهوری به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور باید فردی باشد که ایمان و اعتقاد به خدا، مردم و قانون اساسی و روحیه مقاوم داشته باشد و حکمت، تدبیر و داشتن برنامه را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه از رسانه‌ها انتظار می‌رود بدون تخریب کاندیداها مردم را برای حضور حماسی در انتخابات تشویق و آن‌ها را به سوی فردی اصلح که تابع قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است جهت دهند افزود: جامعه در آستانه انتخابات به آرامش احتیاج دارد و رسانه‌ها برای رسیدن به این هدف نقش بسزایی خواهند داشت و با نقدهای صحیح و نه تخریبی، معیار صحیح کاندیداها را به مردم تشریح کنند.

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا مشارکت مردم در انتخابات را معیار دشمن در ارزیابی نوع رفتار با نظام دانست و گفت: مردم با حضور حماسی خود نشان خواهند داد که رجزخوانی‌ دشمنان تأثیری در اراده آن‌ها در پشتیبانی از نظام ندارد.

انتهای پیام/63002/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول