اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه جمعی از اساتید، دانشجویان و ورزشکاران خراسان‌رضوی در حمایت از رضایی

بیش از 1500 نفر از اساتید، نخبگان و دانشجویان مقاطع عالیه تحصیلی و 2700 نفر از ورزشکاران خراسان‌رضوی حمایت خود را از محسن رضایی اعلام کردند.

بیانیه جمعی از اساتید، دانشجویان و ورزشکاران خراسان‌رضوی در حمایت از رضایی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ در بیانیه اساتید، نخبگان و دانشجویان مقاطع عالیه تحصیلی خراسان‌رضوی در حمایت از محسن رضایی آمده است: با استعانت از خداوند حکیم خویش و با توجه به اینکه علم و دانش یکی از ارزنده‌ترین صفات خداوند است و با توجه به اینکه محسن رضایی مردی از اساتید بزرگ است و همچنین وی 16 سال دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در تمام زمینه‌های فرهنگی، علمی و سیاسی تبحر دارد.

با جمعی از اساتید، نخبگان و دانشجویان مقاطع عالیه تحصیلی بر آن شده‌ایم تا حمایت خویش را از وی اعلام کنیم، باشد که نخبه‌پروری این عزیز اعتلا و آبادانی ایرانمان را به همراه داشته باشد.

در بیانیه ورزشکاران خراسان‌رضوی نیز آمده است: سپاس حضرت حق را که جوانمردی و پهلوانی را هدیه خویش به بشر نمود. ما جمعی بیش از 2 هزار و 700 نفر از ورزشکاران استان پهلوانی و قهرمان خیز خراسان‌رضوی به آن شده‌ایم تا از محسن رضایی مردی که حامی پهلوانان، قهرمانان و ورزشکاران ایران اسلامی است حمایت خود را ابلاغ کنیم.

انتهای پیام/70003/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول