اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شوشتر خبر داد

توزیع بیش از 3.5 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان شوشتری

رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر گفت: در دو ماه نخست امسال برای ادوات کشاورزی 3 میلیون و 532 هزار و 210 لیتر بین کشاورزان توزیع شد.

توزیع بیش از 3.5 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان شوشتری

نادر پوررکنی امروز در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در حال حاضر همه کشاورزان سوخت دریافت کرده و مابقی سوخت مورد نیاز در مراحل دیگر و بعد از دریافت سوخت بین آنها توزیع خواهد شد.

وی در مورد سوخت تعلق گرفته در چهار ماه آخر سال 91 به ادوات کشاورزی شوشتر گفت: سوختی که در چهار ماه نخست سال گذشته برای ادوات کشاورزی اختصاص یافته است 4 میلیون و 890 هزار و 110 لیتر بوده که بین کشاورزان این شهرستان توزیع شده است.

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر افزود: برهمین مبنا سوخت توزیع شده بین کشاورزان در هر ماه یک میلیون و 20 هزار لیتر است.

وی با اشاره به سهمیه تامین سوخت دو ماه اول سال 92 خاطر نشان کرد: سهمیه سوخت  این دو ماه 3 میلیون و 532 هزار و 210 لیتر بوده است که بین کشاورزان توزیع شد.

پوررکنی اضافه کرد: از میزان سوخت امسال یک میلیون و700 لیتر آن تا کنون بین کشاورزان این شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر بیان کرد: بعد از برداشت در سه ماه آخر بهار احتمال می‌رود که کشاورزان با کاهش سهمیه  بنزین مواجه شوند.

وی با بیان اینکه سوخت امسال بیشتر از سال قبل بوده تصریح کرد: تاکنون سهمیه بنزین روند افزایش داشته ولی اخیرا محدودیت وجود دارد که باید سوخت مورد نیاز از پایتخت شارژ شوند.

پوررکنی در مورد توزیع چند مرحله‌ای سوخت به کشاورزان نیز گقت: کشاورزان با توجه به مطالباتی که دارند انتظار دارند همه سهمیه سوخت را یکجا تحویل بگیرند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر ادامه داد: به دلیل محدودیت سوخت در حال حاضر امکان توزیع یکجا سوخت به کشاورزان وجود ندارد که برهمین مبنا به خاطر استفاده همه کشاورزان، سوخت مورد نیاز آنها در چند مرحله بین کشاورزان این شهرستان  توزیع خواهد شد.

وی افزود: میزانی از سوخت درخواستی بین کشاورزان توزیع خواهد شد و بعد از شارژ مجدد دوباره سوخت به آنها داده می‌شود تا در زمان کاشت و برداشت با مشکل کمبود سوخت مواجه نشوند.

انتهای پیام/72006/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول