اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کامرون: تصمیمی برای تسلیح مخالفان دولت سوریه گرفته نشده است

نخست‌وزیر بریتانیا درباره رویکرد آتی در نشست گروه ۸، با اشاره به تسلیح معارضان سوری گفت که تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

کامرون: تصمیمی برای تسلیح مخالفان دولت سوریه گرفته نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «بی‌بی‌سی»،‌ در پی حضور امروز «دیوید کامرون» نخست‌وزیر انگلیس در پارلمان نمایندگان طیفی از سوالات را از وی پرسیدند. یکی از مهمترین سوالات را «ادمیلیبند» رهبر حزب کارگر و رهبر مخالفان دولت درباره سوریه مطرح کرد.

میلیبند درباره موضوع تحویل تسلیحات به معارضان سوری در نشست گروه 8 از وی پرسید و کامرون در پاسخ گفت: « تصمیمی برای تسلیح معارضان گرفته نشده است و در این مرحله فقط مشاوره و همکاری تکنیکی وجود دارد. ضمن اینکه ما (در حال حاضر) سلاح در اختیار معارضان نمی گذاریم.»

کامرون گفت: «ما باید از نشست گروه ۸ باید استفاده کنیم تا فشار را بر همه طرف‌ها بیشتر کنیم تا کنفرانسی صلح و روندی صلح در راستای دولت انتقادی برگزار کنیم.»

با این حال میلیبند بر اقدام هر چه بیشتر در این زمینه در کنفرانس آتی تاکید کرد.چندی پیش نیز «ولیام هیگ» وزیر خارجه بریتانیا بر به کار گیری راهکاری سیاسی برای حل بحران سوریه تاکید کرد و گفت که کشورش فعلا برای معارضان سلاح نمی‌فرستد.

این در حالی است که بریتانیا به همراه دیگر وزرای خارجه اتحادیه اروپا چندی پیش با پایان دادن به تحریم تسلیحاتی معارضان سوری موافقت کردند.

انتهای‌پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول