اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدی در گفت‌وگو با فارس:

چمن ورزشگاه یادگار امام برای لیگ سیزدهم اصلاح شده است

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم از اصلاح چمن زمین فوتبال این ورزشگاه برای بازی‌های صبای قم در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

چمن ورزشگاه یادگار امام برای لیگ سیزدهم اصلاح شده است

توحید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با توجه به اقدامات بسیار خوبی که بر روی زمین چمن انجام داده‌ایم، ورزشگاه یادگار امام برای پذیرایی از بازی‌های صبا در مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آماده است.

وی ادامه داد: تصور می‌کنم نیازی نیست که هر بار به واسطه حضور ناظران AFC و فقط به سبب اهمیت بازدید آنها از امکانات و شرایط ورزشگاه بخواهیم کار مفیدی انجام بدهیم، نظیر چنین ورزشگاه‌هایی سرمایه‌های ملی و جزو اموال بیت المال هستند و ما بدون اینکه لازم باشد فقط برای رضایت کنفدراسیون آسیا کاری بکنیم، برای انجام رسالت خود نیز وظیفه داریم که کارها را به بهترین نحو انجام بدهیم که خوشبختانه از این نظر الان ورزشگاه یادگار امام قم وضعیت بسیار خوبی دارد.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم بیان داشت: بعد از پایان بازی تیم فوتبال صبای قم برابر مس کرمان در هفته آخر لیگ دوازدهم که روز بیستم اردیبهشت ماه بود، تیم کاری این مجموعه با حضور نیروهای متخصص دست به کار شدند تا کار اصلاح زمین چمن را انجام بدهند.

وی تصریح کرد: ما در اجرای این کار از نظرات و مشورت‌های متخصصین بهره برده‌ایم و به خوبی کار اصلاح زمین چمن ورزشگاه یادگار امام انجام شده و این زمین به خوبی آماده بازی‌های صبای قم در لیگ سیزدهم فوتبال کشور است.

محمدی یادآور شد: بارها تاکید کرده‌ام که خوشبختانه این مجموعه از جمله ورزشگاه‌های استانداردی است که مورد تایید بازرسان کنفدراسیون آسیا قرار گرفته و ان‌شاءالله تا زمان آغاز لیگ برتر تلاش می‌کنیم برخی امکانات دیگر را نیز برای رفاه حال تیم‌ها و تماشاگران فراهم کنیم.

وی عنوان داشت: در سال‌های اخیر بازی‌های صبای قم بدون کمترین نقص در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار شده است و ان‌شاءالله تمهیدات خوبی اندیشیده خواهد شد این ورزشگاه حتی نسبت به فصل گذشته، با امکانات بهتری در اختیار این تیم قرار بگیرد.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم بیان داشت: این ورزشگاه به سبب میزبانی از دو دوره بازی‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا از امکانات و بهترین شرایط برگزاری بازی‌های مهم و معتبر برخوردار است و شایستگی حضور تیم‌های بزرگ فوتبال ایران را دارد.

نخستین بازی تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز بیست و یکم تیر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول