اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اسبق همدان:

ائتلاف اصلاح‌طلبان در راستای دفاع از انقلاب بود / لزوم حضور حداکثری در انتخابات

استاندار اسبق همدان گفت: ائتلاف روحانی و عارف در بین کاندیداهای اصلاح‌طلب در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل است.

ائتلاف اصلاح‌طلبان در راستای دفاع از انقلاب بود / لزوم حضور حداکثری در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی جابریان پیش از ظهر امروز در همایش جوانان حامی حسن روحانی در همدان اظهار داشت: امروز کشور در شرایطی قرار گرفته که با یک شیوه اصلاح‌طلبانه می‌تواند به سمت تعالی و پیشرفت پیش برود و اگر می‌خواهیم پاسدار خون شهدا باشیم باید در مسیر اصلاح‌طلبانه حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه کمتر از 24 ساعت فرصت تبلیغاتی باقی مانده است تصریح کرد: در فرصت باقی مانده تا پایان تبلیغات باید همه مردم را برای حضور گسترده در انتخابات و رأی به فرد اصلح مجاب کنیم. 

استاندار اسبق همدان افزود: همه بزرگان اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیدند که باید بین کاندیداهای اصلاح‌طلب ائتلافی برای دفاع از آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و پاسداشت خون شهدا انجام شود ائتلاف بین روحانی و عارف شکل گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روحانی به دنبال احیای عزت مردم است تصریح کرد: مردم با توجه به شرایط اقتصادی رنج می‌برند اما قبل از موضوع اقتصاد عزت مردم قرار دارد.

همچنین در ادامه این همایش بهروز کارخانه‌ای رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان همدان با بیان اینکه ایرانی در هر کجای دنیا آزاده و عزتمند است گفت: ما به دنبال احیای عزت مردم ایران و بازگشت ارزش پاسپورت ایرانی هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روز گذشته در رزن بنرهای تبلیغاتی حسن روحانی را برداشتند بیان کرد: ما انتظار داریم که مردم در روز انتخابات در راستای آزادی‌اندیشی به پای صندوق‌های رأی بیایند. 

انتهای پیام/89019/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول