اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سنندج عنوان کرد

استقرار 322 شعبه اخذ رأی در شهرستان سنندج

معاون فرماندار سنندج از استقرار 322 شعبه اخذ رأی در 4 بخش این شهرستان خبر داد.

استقرار 322 شعبه اخذ رأی در شهرستان سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، موحد امان‌اللهی صبح امروز در نخستین جلسه آموزش جامع اعضای ثبت‌نام و اخذ رای و نمایندگان فرماندار سنندج در مجتمع امام خمینی (ره) اظهار کرد: از مجموع 322 شعبه اخذ رای 136 شعبه مختص به شهر سنندج بوده که از این تعداد نیز 130 شعبه ثابت و 6 شعبه سیار است.

وی افزود: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و هیئت بازرسی با تعامل خوب با هیئت اجرایی زمینه برگزاری انتخابات سالم را فراهم کرده‌اند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج به‌روز کردن اطلاعات اعضای شعبات اخذ رأی و نمایندگان فرمانداری‌ها را از نکات مهم و برجسته در زمان انتخابات و شمارش آرا ماخوذه برشمرد و ابراز امیدواری کرد؛ امید است در راستای خلق حماسی سیاسی که از تاکیدات معظم‌له در سال‌جاری است گام‌های استواری همچون حماسه‌های سیاسی دیگر برداشته شود.

امان‌اللهی اضافه کرد: با استناد به دو قانون انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید اعضای شعبات اخذ رای و ثبت‌نام و نمایندگان فرمانداران در اجرای قانون انتخاباتی به یک اندازه سهیم باشند تا کوچک‌ترین خدشه‌ای در این صحنه سیاسی پیش نیاید.

وی تصریح کرد: شعبات اخذ رای در زمانی موفق‌تر عمل خواهند کرد که اعضای شعبات آنان از نظر اطلاعات و قوانین انتخاباتی به‌روز باشند و کمترین حاشیه و تنشی داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد‌ماه جاری را مستلزم ایفای وظیفه اعضای شعبات ثبت‌نام و اخذ رای و امانتداری این افراد دانست.

وی اضافه کرد: در هر شعبه اخذ رای در انتخابات 24 خردادماه 18 نفر به عنوان هیئت نظارت بر انتخابات، هیئت بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و بازرسین انتخابات حضور دارند.

معاون فرماندار سنندج با بیان اینکه مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید عمل به مراحل قانونی و اجرای دقیق آن را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: همزمانی برگزاری دو انتخابات در این دوره حساسیت خاصی را می‌طلبد و انتظار داریم نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای تمامی تلاش خود را برای انجام وظایف محوله در چارچوب قانون به کار گیرند.

امان اللهی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان در شعبات اخذ رای باید در راستای تامین سلامت انتخابات با صبر، حوصله، دقت، امانتداری و رعایت کامل قوانین و مقررات یاور ما باشند تا این وظیفه شرعی، قانونی و ملی را به نحو احسن به انجام برسانیم.

انتهای پیام/79005/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول