اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در دیدار هیئت مخالفان بحرینی با معاون وزیر خارجه آفریقای جنوبی صورت گرفت

حمایت حزب حاکم آفریقای جنوبی از حق بحرینی‌ها

هیئت احزاب و جمعیت‌های مخالف رژیم بحرین با معاون وزیر خارجه آفریقای جنوبی برای آگاهی از چگونگی مبارزه با تبعیض نژادی و تجربه تحول دموکراتیک در این کشور دیدار کرد.

حمایت حزب حاکم آفریقای جنوبی از حق بحرینی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مجله الجزیره العربیه، هیئت مخالفان بحرینی با «ابراهیم ابراهیم» معاون وزیر خارجه آفریقای جنوبی دیدار کرد که در آن تجربه حرکت به سمت دموکراسی و تلاش‌های ملی آفریقای جنوبی برای برون رفت از دوره بردگی و تبعیض نژادی و قرار گرفتن در کشورهای دموکراتیک بررسی شد.

در این دیدار بر اهمیت نقش جامعه بین‌المللی برای حمایت از انتظارات دموکراتیک ملت‌های جهان تاکید شد.

ابراهیم ابراهیم در این دیدار تاکید کرد که راهکارهای نظامی و امنیتی در هیچ جای جهان نمی‌تواند به راهکارهای واقعی همسو با خواست ملت‌ها منجر شود و آشتی مسئولانه و گفت‌وگوی جدی بهترین راه برای حل مشکلات و دشواری‌های پیش روی هرگونه خواسته دموکراتیک است.

از سوی دیگر، هیئت مخالفان رژیم بحرین همچنین با عبید وابلیلا رئیس بخش روابط بین‌الملل حزب ملی حاکم آفریقای جنوبی در مقر اصلی آن در شهر ژوهانسبورگ ملاقات کرد.

وابیلا در این دیدار حمایت این حزب و همبستگی آن را با مسئله برحق ملت بحرین ابراز داشت و از مخالفان خواست تا به راه مسالمت آمیز خود ادامه دهند و به خوبی درک کنند که حرکت به سمت دموکراسی چه بسا تلاش مضاعف و صبر طولانی را در راه تحقق مطالبات دموکراتیک مشروع می‌طلبد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول