اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از حضور جلیلی در ساری

از شعار شهید زنده تا هل دادن ماشین خاموش جلیلی

مردم مرکز استان مازندارن با شعار شهید زنده ما از سعید جلیلی در ساری استقبال کردند.

از شعار شهید زنده تا هل دادن ماشین خاموش جلیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سعید جلیلی پس از ورود به فرودگاه ساری که همزمان با ظهر بود در میاندرود حضور یافت و نماز ظهر و عصر را در مسجد جامع این شهر اقامه کرد.

 

جلیلی در ابتدای ورود به مرکز استان مازندران مورد استقبال تعدادی از خانواده‌های شهدا قرار گرفت، خانواده شهید علمدار و مادر شهید دوامی سر مزار فرزند شهیدشان از جلیلی دیدار کردند.

جلیلی با قرائت فاتحه بر سر مزار دو شهید گفت‌وگوهای کوتاهی را با خانواده این دو شهید داشت، به دلیل ازدحام جمعیت و حضور عکاسان امکان گرفتن مصاحبه از سعید جلیلی وجود نداشت.

صدای فلش عکاسان هم اندک صدای که از گفت‌وگوی جلیلی در گفت‌وگو با خانواده شهید دوامی و شهید علمدار به گوش می‌رسید را تقریبا نارسا کرده بود و تنها چند نکته از گفت‌وگوی جلیلی با پدر شهید علمدار قابل انعکاس بود.

جلیلی در دیدار با خانواده این دو شهید بیشتر ترجیح داد شنونده باشد و با دو دست بر رو سینه به خانواده دو شهید ادای احترام کرد.

جلیلی پس از ادای احترام به شهدا به دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران رفت.

جمعیت با متوجه شدن حضور جلیلی در دفتر نماینده ولی فقیه خودشان را به کوچه بن بست بیت نماینده ولی فقیه در مازندران رساندند.

به دلیل ازدحام جمعیت جلوی ورود همه جمعیت به بیت نماینده ولی فقیه در مازندران گرفته شد و تنها به عکاسان و خبرنگاران اجازه ورود به منزل آیت الله طبرسی داده شد.

با ورود جلیلی هجوم عکاسان برای گرفتن عکس از دیدار جلیلی و نماینده ولی فقیه در مازندران دوباره شروع شد.

برخی از عکاسان که قبل از حضور جلیلی در بیت آیت الله طبرسی حضور یافتند تلاش داشتند که جای مناسب برای ثبت عکس انتخاب کنند.

هر چه دیدار نماینده ولی فقیه با سعید جلیلی طولانی‌تر می‌شد بر هجوم جمعیت در کوچه بن‌بست منزل آیت الله طبرسی بیشتر می‌شد.

صدای جمعیت حامیان از جلیلی از داخل بیت نماینده ولی فقیه در مازندران هم به گوش می‌رسید و این صدا با صدای فلش‌ها همنوا شده بود که به سختی گفت‌وگوی جلیلی با آیت الله طبرسی شنیده شود.

پس از گفت‌وگو کوتاه سعید جلیلی با نماینده ولی فقیه در ساری نبویان عضو جمعیت جبهه پایداری نیز خودش را به جمع دیدار کنندگان با نماینده ولی فقیه به همراه جلیلی رساند.

نبویان به سختی توانست جای برای نشستن پیدا کند.

نبویان حاضر به مصاحبه با رسانه‌ها در ارتباط با لزوم وحدت اصو‌لگرایان نشد و ترجیح داد سکوت کند و به فیاضی اشاره کرد و گفت: در این ارتباط  از فیاضی گفت‌وگو بگیرید.

جلیلی در دیدار با نماینده ولی فقیه نیز بیشتر ترجیح داد که مستمع باشد.

جمعیت داخل کوچه مشتاق حضور جلیلی برای حضور در جمع‌شان بود و هر لحظه بر صدا و تعدادشان افزوده می‌شد.

به دلیل ازدحام جمعیت برای خروج از درب منزل نماینده ولی فقیه تیم حفاظت از جلیلی دچار مشکل شده بودند و جلیلی برای خروج چندین بار مجبور به ایستادن چند دقیقه‌ای بر روی پله شد.

جلیلی قرار بود از بیت نماینده ولی فقیه تا مسجد جامع پیاده حرکت کند که ازدحام جمعیت تیم حفاظت وی مینی‌بوسی را برای انتقال جلیلی تا مسجد جامع در نظر بگیرد.

برای سوار شدن جلیلی از درب خروجی بیت ولی فقیه در مازندران تا مینی‌بوس که حدود پنج متر بود حدود 10 دقیقه طول کشید که شعار جمعیت در حمایت از جلیلی قطع نمی‌شد.

شعارهای ابوالفضل علمدار جلیلی را نگهدار، برگ برنده ما شهید زنده ما، نه سازش، نه تسلیم با جلیلی هستیم جمعیت لحظه‌ای قطع نمی‌شد.

ماشینی که برای انتقال جلیلی به مسجد جامع در نظر گرفته شده بود با هل جمعیت روشن شده بود.

کل کوچه بن‌بست بیت نماینده ولی فقیه در مازندران مملو از جمعیت شده بود.

جمیت لحظه‌ای از ماشین حامل جلیلی دور نمی‌شد و ندای حمایت از جلیلی از میدان ساعت تا زمان حضور جلیلی در مسجد جامع در اطراف ماشین حامل جلیلی شنیده می‌شد.

انتهای پیام/86004/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول